سه‌شنبه ۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۳
282 عنوان کتاب در چرخه داوری هشتمین جایزه کتاب سال لرستان

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از تائید 282 عنوان کتاب جهت داوری در هشتمین دوره جایزه کتاب سال لرستان خبر داد.

رضا نیازی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در لرستان در این باره گفت: کتاب‌های رسیده به هشتمین دوره کتاب سال استان لرستان در 11 بخش کلیات، فلسفه، روانشناسی، دین، علوم اجتماعی، زبان، علوم کاربردی، هنر، ادبیات، تاریخ و جغرافیا و  بخش ویژه شامل ادبیات پایداری، گام دوم انقلاب و مدافعان حرم دسته‌بندی شده‌اند.

معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: طبق روال سال‌های گذشته اطلاعات مربوط به آثار منتشر شده از مؤسسه خانه کتاب و ادبیات ایران (برگ اعلام وصول) به عنوان مرجع رسمی دریافت کتاب برای پذیرش کتاب از سوی دبیرخانه محسوب شده است.

وی در ادامه گفت: ناشران و نویسندگان در مهلت اعلام شده دو نسخه از کتاب‌های منتشر شده خود را طی سال‌های 1396 تا 1399 را به دبیرخانه جایزه ارسال کرده‌ که پس از دسته‌بندی آثار، 282 اثر جهت داوری مورد تایید دبیرخانه قرار گرفت.

معاون فرهنگی و مطبوعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در پایان گفت: آثار پس از داوری از سوی خانه کتاب و ادبیات ایران، همزمان با هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران معرفی و مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها