یکشنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۵
خوانش نمایشنامه‌ «کاپوچینوی ایرلندی» در آذربایجان‌غربی

ویژه برنامه نمایشنامه‌خوانی «کاپوچینوی ایرلندی» از سری برنامه‌های طرح «کتابخانه تابستانه» در آذربایجان‌‌غربی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در آذربایجان‌غربی، ویژه‌برنامه «نمایشنامه‌خوانی» از سری برنامه‌های «طرح کتابخانه تابستانه» به همت این اداره کل و کتابخانه مرکزی ارومیه در بستر فضای مجازی برگزار شد.

در این ویژه‌برنامه، نمایشنامه «کاپوچینوی ایرلندی» اثر ایوب آقاخانی، توسط بهروز نوزاد، سیما نظری، مریم‌السادات ابطحی و رضا لطفی و با هدایت رضا لطفی و توضیح‌خوانی مریم‌السادات ابطحی خوانش شد. و این نمایشنامه روایت‌گر داستان زن و شوهری است که در روابط روزمره خود دچار اختلال شده‌اند و در صدد بهبود شرایط هستند.
 
در ادامه با طرح سؤال «شخصی که به صورت ناشناس و برای کمک به بهبودی خانم نامه می‌نوشت، چه‌کسی بوده و به پیشنهاد چه‌کسی این کار را می‌کرد؟» مسابقه چهارگزینه‌ای همراه با جوایز نقدی برگزار شد که علاقه‌مندان با ارسال پاسخ به شماره ۱۰۰۰۴۵۰۱۲ در این مسابقه شرکت کردند.

یادآوری می‌شود، دومین دوره ویژه برنامه های فرهنگی- ترویجی طرح «کتابخانه تابستانه» با هدف ترویج کتابخوانی و غنی‌سازی اوقات فراغت در طول تابستان سال ۱۴۰۰ و در بستر فضای مجازی اجرا می‌شود. علاقه‌مندان جهت شرکت در این طرح می‌توانند با ارسال عدد ۱ برای کودکان، ۲ برای نوجوانان و ۳ برای بزرگسالان به شماره ۱۰۰۰۴۵۰۱۲ به صورت رایگان در این طرح ثبت نام و شرکت کنند.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها