یکشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۴
برگزیدگان پویش‌های استانی کتابخوانی یزد معرفی می‌شوند

نفرات برتر پویش‌های کتابخوانی استان یزد فردا دوشنبه 24 خردادماه طی مراسمی در این شهر معرفی می‌شوند.

مرضیه مصطفوی‌پور، مدیر موسسه فرهنگی هنری سروش مهر دانایی یزد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در یزد، گفت: به منظور ترویج کتاب و کتابخوانی، پویش‌های استانی کتابخوانی با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد برگزار شد که نفرات برتر این پویش‌های در مراسمی در روز دوشنبه هفته جاری معرفی می‌شوند.

وی بیان کرد: پویش‌های کتابخوانی استان یزد شامل «نوروزانه من و دوستان کتابخوانم در 1400» و «گپ کتابانه پدر و فرزندی» بود که هر دو پویش مورد استقبال خانواده‌های یزدی قرار گرفت.

مدیر موسسه فرهنگی هنری سروش مهر دانایی یزد ادامه داد: نخستین پویش با عنوان «نوروزانه من و دوستان کتابخوانم در 1400» بود که جهت در خانه ماندن جهت جلوگیری از شیوع کرونا و سرگرمی اعضای خانواده به اجرا درآمد که این پویش برای تمام گروه‌های سنی در سراسر کشور برگزار شد.

مصطفوی‌پور بیان کرد: دومین پویش نیز «گپ کتابانه پدر و فرزندی» بود که در این پویش پدر و فرزند یا پدر بزرگ و نوه با هم  به گفتگو درباره  کتاب نشسته و کوچکترها از بزرگترها در مورد کتاب و  کتابخوانی در گذشته سوال کرده و در پایان از کتاب مورد علاقه خود به پدر یا پدر بزرگ خود معرفی کردند.

وی گفت: به این منظور مراسمی جهت معرفی برگزیدگان با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد برگزار می‌شود و از این افراد تجلیل می‌شود.

مصطفوی‌پور همچنین بیان کرد: در این مراسم از برگزیدگان کشوری پویش‌های «سینامک» و «نشاط نوروزی» و همچنین لیگ «هپ هپ کتاب» نیز قدردانی می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط