جمعه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۸
کتاب‌فروشی مشهور نوار غزه با بمب‌های صهیونیست ها تخریب شد

بزرگترین و مشهورترین کتاب‌فروشی واقع در نوار غزه در بمباران روزهای اخیر جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به طور کامل تخریب شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از لیت‌هاب، بزرگترین و مشهورترین کتاب‌فروشی واقع در نوار غزه در بمباران روزهای اخیر جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به طور کامل تخریب شد. کتابفروشی «سمیر منصور» یکی از مراکز اصلی فروش کتاب و پاتوق ادبی نویسندگان فلسطینی بود.
 
روز سه‌شنبه در حمله هوایی جنگنده‌های صهیونیستی کتابفروشی منصور هدف مستقیم جنگنده‌ها قرار گرفت. این کتابفروشی اولین بار در سال 2008 افتتاح شده بود و دارای هزاران کتاب از جمله مجموعه‌ای ارزشمند از رمان‌ها و داستان‌های انگلیسی زبان بود.
 
کتاب‌فروشی منصور در سال‌های گذشته بخشی از فعالیت‌های اصلی خود را به انتشار داستان‌های نوشته شده توسط نویسندگان فلسطینی درباره موضوع اشغالگری صهیونیست ها اختصاص داده بود. صهیونیست ها در بیانیه خود گفتند که درصدد تخریب تونل‌های حفرشده توسط حماس بودند.
 
مردم ساکن نوار غزه همراه گروه‌های غیردولتی کمپینی برای جمع‌آوری کمک‌های نقدی در جهت بازسازی این کتابفروشی راه‌اندازی کرده‌اند.
 
به‌رغم تلاش‌های بین‌المللی و هشدار سازمان ملل، حملات هوایی اسرائیل به غزه همچنان ادامه دارد. شمار کشته‌شدگان فلسطینی دست‌کم ۱۹۷ نفر اعلام شده است.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها