سه‌شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۰
ترجمه کتاب «دستاورد‌های چهار دهه انقلاب اسلامی ایران» به زبان آذری رونمایی شد

به همت وابسته فرهنگی کشورمان در نخجوان، از ترجمه کتاب «دستاورد‌های چهار دهه انقلاب اسلامی ایران» به زبان آذری رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، همزمان با ایام‌الله دهه‌ فجر از ترجمه‌ کتاب «چهار دهه دستاورد انقلاب اسلامی ایران» به زبان آذری در زمینه‌های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، علمی و آموزشی با حضور سید عباس موسوی، سفیر کشورمان در جمهوری آذربایجان، سیداحمد حسینی، سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در نخجوان و ابوالفضل ربیعی، وابسته فرهنگی کشورمان در نخجوان رونمایی شد.
 
سید عباس موسوی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در باکو در این مراسم گفت: انقلاب اسلامی ایران؛ یک انقلاب فرهنگی است و پیام صلح و دوستی به کشور‌های جهان دارد و در این سال‌ها پیشرفت‌های زیادی در همه‌ زمینه‌ها داشته است.
 
وی اظهار کرد: این کتاب به همت معاونت فرهنگی هیأت رزمندگان اسلام گردآوری شده و با تلاش کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در جمهوری خودمختار نخجوان ترجمه شده و در فضای مجاری به آدرس http://nakhchivan.icro.ir/uploads/null.pdf  در اختیار علاقمندان قرار گرفته است.
 
سیداحمد حسینی، سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در نخجوان نیز در این مراسم گفت: با ترجمه‌ این کتاب تلاش شده است؛ علاقمندان به تحقیق و پژوهش به خصوص مردم علاقه‌مند به زبان آذری در جریان پیشرفت اندیشه‌های انقلاب اسلامی ایران قرار گیرند.
 
وی افزود: تأکید کتاب بر توانمندی‌های مردمی است که بدون تکیه بر قدرت‌های شرق و غرب توانسته‌اند به تنهایی به این خودکفایی دست یابند.
 
سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در نخجوان عنوان کرد: این سومین کتابی است که امسال وابسته‌ فرهنگی سرکنسولگری جمهوری خودمختار نخجوان درباره‌ انقلاب اسلامی و شهید سلیمانی ترجمه و منتشر می‌کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها