سه‌شنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۶
ثبت‌نام 584 ناشر برای حضور در دوزادهمین نمایشگاه کتاب همدان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از ثبت نام 584 ناش برای حضور در دوازدهمین نمایشگاه کتاب همدان در نیمه دوم دیماه سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در همدان به نقل از روابط‌ عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، احمدرضا احسانی با بیان اینکه ثبت‌نام ناشران برای حضور در دوازدهمین نمایشگاه کتاب همدان از نهم آذرماه آغاز شده است، گفت: ثبت‌نام تا ۲۹ آذرماه ادامه خواهد داشت و تا کنون ۵۸۴ واحد انتشاراتی برای شرکت در این نمایشگاه نام‌نویسی کرده‌اند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با اشاره به ثبت‌نام ناشرانی از استان‌های تهران، قم، مشهد، اصفهان، گیلان، قزوین و همدان برای حضور در این نمایشگاه، یادآور شد: بر اساس آنچه مؤسسه نمایشگاه‌های فرهنگی کشور اعلام کرده است، میزان استقبال نسبت به سال‌های قبل و نسبت به سایر نمایشگاه‌های کتاب در استان‌های دیگر، افزایش یافته است.

احسانی گفت: امسال برای اولین بار بانک شهر در نمایشگاه حضور خواهد داشت و علاقمندان می‌توانند بُن کتاب تهیه کرده و تا سه هفته پس از اتمام نمایشگاه به کتاب‌فروشی‌های منتخب استان مراجعه کرده و کتاب بخرند. در قالب این طرح، دستگاه کارتخوان در اختیار کتاب‌فروشی‌ها قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه بن‌ها با ۲۰ درصد تخفیف به فروش می‌رسد، یادآور شد: بن‌ها در سه قیمت ۵۰، ۱۰۰ و ۱۵۰ هزار تومانی پیش‌بینی شده که با احتساب یارانه دولتی و یا تخفیف، به قیمت ۴۰، ۸۰ و ۱۲۰ هزار تومان به فروش خواهد رسید.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان همچنین گفت: ناشران ملزم هستند کتاب‌هایشان را با ۱۰ درصد تخفیف به فروش برسانند که با تخفیف ۲۰ درصدی بن‌ها، میزان تخفیف به ۳۰ درصد می‌رسد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها