یکشنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۸
دسترسی به دو‌ کتاب کودک با نصب اپلیکیشن‌های تعاملی

اپلیکیشن‌های تعاملی ۳زبانه دفتر نشر فرهنگ اسلامی هم‌زمان با برگزاری سی‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برای کودکان دبستانی فعال و قابل دسترسی شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، اپلیکیشن‌های تعاملی ۳زبانه دفتر نشر فرهنگ اسلامی امکانات مناسبی را برای مطالعه دو کتاب «لینالونا» و «سوال موموکی» با نویسندگی و تصویرگری کلر ژوبرت به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی در اختیار کاربران دارای سیستم عامل اندروید قرار می‌دهد.

بر این اساس امکان ذخیره‌سازی (دانلود) رایگان و خرید درون‌برنامه‌ای این دو اپلیکیشن تعاملی از طریق کافه بازار فراهم شده و لینک آن در داخل این فروشگاه اندرویدی قرار گرفته است.

خوانش ۳زبانه داستان به‌صورت نمایش صوتی از زبان شخصیت‌های داستان، انیمیشن ۲بعدی چشم‌نواز و کودکانه از محتوای کتاب (کتاب فیلم)، راهنمای تصویری گویا، سرگرمی و بازی مناسب، تعاملی بودن تمامی محیط برنامه و امکان ضبط صدای کاربر و جایگزینی آن با صدای پیش فرض راوی از جمله امکانات و ویژگی‌های این برنامه کاربردی است.

بر اساس خبر روابط عمومی دفتر نشر فرهنگ اسلامی این برنامه کاربردی به تهیه کنندگی دفتر نشر فرهنگ اسلامی و طراحی و کارگردانی جلال وزیری تولید شده است.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها