دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۷
جان سندفورد با «طعمه» صدرنشین شد

مجله «نیویورک‌تایمز» به روال معمول هفتگی خود فهرست آثار پرفروش را منتشر کرده است. این هفته جان سندفورد با بیست‌و‌هشتمین کتاب از مجموعه «طعمه» به بازار برگشته و در فهرست پرفروش‌های نیویورک‌تایمز قرا گرفته است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از نیویورک‌تایمز، این مجله هر هفته فهرستی از آثار پرفروش خود در بخش‌های داستانی، غیرداستانی و کودک و نوجوان را منتشر می‌کند. در این مطلب نگاهی کوتاه به پرفروش‌ترین آثار داستانی هفته نخست مِی خواهیم داشت.
 
«طعمه پیچیده» نوشته جان سندفورد در هفته نخست انتشارش توانست  با کنار زدن دیوید بالداچی، به صدر پرفروش‌های نیویورک‌تایمز راه یابد. سندفورد پیش از این 27 عنوان کتاب دیگر که در آنها از کلمه «طعمه» استفاده شده نگاشته است؛ «چشمان طعمه»، «طعمه زمستانی»، «طعمه ذهنی»، «طعمه ناگهانی»، و «طعمه مخفیانه» نام چندین اثر از مجموعه «طعمه» است. در اثر جدید سندفورد مأمور فدرال به رازهای عجیبی درباره عضوی از کمیته جاسوسی سِنا پی می‌برد.
 
«گناهکار» نوشته دیوید بالداچی که در هفته اول انتشار در جایگاه نخست پرفروش‌های نیویورک‌تایمز قرار گرفته بود، این هفته به جایگاه دوم نزول پیدا کرده است. در معرفی کتاب می‌خوانیم: «اتفاقات وحشتناکی در بارون‌ویل در حال رخ دادن است. چهار قتل عجیب به فاصله دو هفته رخ داده و هر بار بخشی از انجیل و نمادهای عجیب و غریب به عنوان سرنخ به دست پلیس می‌رسد. آموس دِکر به همراه همکارش در اف‌بی‌آی به بارون‌ویل می‌روند تا با خانواده مقتولین دیدار کنند. چند ساعت پس از حضور دِکر در دهکده دو قتل دیگر نیز رخ می‌دهد. دِکر در می‌یابد که این قتل‌ها پیش‌زمینه اتفاقات و قتل‌های وحشتناک‌تری در بیرون از بارون‌ویل است. دِکر تنها کسی است که می‌تواند گره از این مشکل باز کند.»
 
«باشگاه آتش جهنم» نوشته جِیک تَپر در هفته اول انتشار به جایگاه سوم پرفروش‌ها رسید. این داستان معمایی-سیاسی نخستین کتاب تَپر است و حضورش در جمع پرفروش‌ها موفقیت بزرگی برای نویسنده محسوب می‌شود. چارلی ماردر، فرمانده جنگ جهانی دوم و به احتمال کم در آینده عضوی از کنگره آمریکا خواهد بود. چارلی در داستان «باشگاه آتش جهنم» با محموعه از اتفاقات وحشتناک در دهه 50 میلادی در واشنگتن روبه‌رو می‌شود.
 
 
«آتش در همه جا» نوشته سلست نگ 32 هفته است که در فهرست ده کتاب پرفروش «نیویورک‌تایمز» قرار دارد و این هفته موفق شده به رده چهارم بایستد. حضور طولانی‌مدت این کتاب در جمع پرفروش‌ها شگفت‌انگیز است و نشان از استقبال خوانندگان دارد. سلست نگ، نویسنده آمریکایی- چینی در کتاب دوم خود به موضوع خانواده، اتفاقات زندگی نوجوانان، احساسات مادرانه، و روابط انسانی می‌پردازد. پیش از این نگ با رمان اول خود تحت عنوان «چیزهایی که هیچ‌وقت به تو نگفتم» در فهرست پرفروش‌های «نیویورک‌تایمز» و «آمازون» قرار گرفته بود.
 
«حواسم به تو است» نوشته ماری هیگینز کلارک چهار هفته پیش منتشر شد و هنوز جای خود را در میان پرفروش‌ها حفظ کرده است. داستان مشاور مدرسه‌ای که تلاش می‌کند هویت قاتل خواهرش را کشف کند و او را به سزای عملش برساند.
 
 
 
برای دیدن فهرست کامل پرفروش‌های هفته اول مِی به لینک زیر مراجعه کنید:
 
 https://www.nytimes.com/books/best-sellers/hardcover-fiction/?action=click&contentCollection=Books&referrer=https%3A%2F%2Fwww.nytimes.com%2Finteractive%2F2018%2F03%2F23%2Fbooks%2Freview%2Fbest-sellers-promo-for-front-copy2.html®ion=Body&module=CompleteListLink&version=Fiction&pgtype=Reference
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها