سه‌شنبه ۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۸
​مجموعه رباعی «درباره تو» منتشر شد/ هشتمین کتاب میلاد عرفان‌پور در کتابفروشی‌ها

مجموعه رباعی «درباره تو»، سروده میلاد عرفان‌پور توسط انتشارات سوره مهر راهی بازار نشر شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) انتشارات سوره مهر به تازگی مجموعه رباعی‌های میلاد عرفان‌پور را با عنوان «درباره تو» در شمارگان 2 هزار و 500 نسخه منتشر کرده است.

در پشت جلد این کتاب آمده است:
«دستور چرا؟ برو تمنایش کن
با گریه بخوان و باز معنایش کن
آن نامه عاشقانه را یادت هست
در این همه بخشنامه پیدایش کن»

رباعی‌های این کتاب در پنج بخش با نام‌های «گل کردن گریه در گلوی دو سه ابر»، «آن نامه عاشقانه را یادت هست؟»، «تنهایی دسته‌جمعی آدم‌ها»، «از زندگی مرگ چه می‌دانی تو؟» و «دستی برسان به شاخه دورتری» آورده شده است.

در یکی از رباعی‌های این کتاب می‌خوانیم:
«شب تا به سحر، ترانه‌خوان، رفتگران
با کوچه و باغ، مهربان، رفتگران
افتاده به خاک، دفتر شعر درخت
شاعر شده‌اند بی‌گمان رفتگران»

میلاد عرفان‌پور در سال 1367 در شیراز متولد شد. شهرت او بابت سرودن در قالب‌های سنتی به‌خصوص رباعی است. او برنده یا نامزد جایزه‌های معتبر ادبی از جمله قلم زرین، جایزه ادبی قیصر امین‌پور و جشنواره شعر فجر بوده است.

عرفان‌پور نخستین کتاب (مجموعه رباعی) خود را در سال 1385 با عنوان «از شرم برادرم» توسط انتشارات سپیده‌باوران منتشر کرد. او در سه مجموعه شعر بعدی خود نیز سرودن در قالب رباعی را ادامه داد و دو اثر «پاییز بهاری‌ست که عاشق شده است» و «پادشهر» را در سال 1388 و «جشن فراموشی‌ها» را در سال 1389 روانه بازار کتاب کرد. عرفان‌پور در سال 1394، مجموعه شعر تازه‌ای منتشر کرد که «آخر مجلس» نام داشت. این دفتر شعر در قالب‌های رباعی، نیمایی و غزل است . وی در سال 1394 کتاب «بی‌خبری‌ها» را نیز منتشر کرد. 

مجموعه رباعی «درباره تو»، سروده میلاد عرفان‌پور در 80 صفحه با شمارگان 2 هزار و 500 نسخه، به‌ بهای 7 هزار تومان از سوی انتشارات سوره مهر منتشر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها