یکشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۰
برگزاری طرح مطالعاتی «سفر شهادت» با هدف آزمون توانایی تحلیل دانشجویان

حامد علی‌‌‌اکبرزاده، معاون اطلاع‌رسانی و ارتباطات‌ سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی از برگزاری طرح مطالعاتی «سفر شهادت» با هدف آزمون توانایی تحلیل دانشجویان خبر داد.

حامد علی‌‌‌اکبرزاده، معاون اطلاع‌رسانی و ارتباطات‌ سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا) درباره برگزاری طرح مطالعاتی «سفر شهادت» اظهار کرد: طرح مطالعاتی «سفر شهادت» با مشارکت سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی و موسسه فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر برگزار می‌شود. این طرح ویژه دانشجویان سراسر کشور و بر محور کتاب «سفر شهادت» نوشته امام موسی صدر برنامه‌ریزی شده است.
 
وی با اشاره به برگزاری طرح مطالعاتی «سفر شهادت» برای اهداف سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی افزود: طرح مطالعاتی «سفر شهادت» حرکتی در مسیر تحقق اهداف سازمان انتشارات در موضوع ترویج کتابخوانی است. این کتاب مجموعه سخنرانی‌ها و نوشته‌های امام موسی صدر درباره واقعه کربلا است.
 
علی‌‌‌اکبرزاده ادامه داد:  داوطلبان برای شرکت در طرح مطالعاتی «سفر شهادت» می‌توانند از طریق مراجعه فروشگاه اینترنتی «فیدیبو»، فروشگاه‌های شهرکتاب یا مراجعه به موسسه فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر نسبت به تهیه کتاب اقدام کنند. دانشجویان بعد از مطالعه کتاب دیدگاه و تحلیل خود را در یک‌هزار و 500 واژه در فرم ویژه این طرح منعکس و به نشانی ایمیل ketabkhani@isba.ir ارسال کنند. ویژگی اصلی این طرح توجه به توانایی تحلیل دانشجویان است.  
 
معاون اطلاع‌رسانی و ارتباطات‌ سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی گفت: بعد از داوری آثار به نفرات اول تا پنجم دو میلبون تومان، به نفرات 6 تا 10 یک میلیون تومان و به نفرات 11 تا 15 500 هزار تومان اهدا می‌شود؛ علاوه بر این آثار برگزیده در کتابچه طرح مطالعاتی سفر شهادت منتشر می‌شود.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها