یکشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰
برنامه‌های دانشگاه خواجه نصیر در هفته کتاب تشریح شد/ از اهداء کتاب تا تجلیل از کتابداران

مهدی علی‌یاری، رئیس کتابخانه و مرکز اسناد کتابخانه دانشگاه صنعتی خواجه‌نصیر، در تشریح برنامه‌های این دانشگاه در هفته کتاب از برگزاری نمایشگاه مشترک کتاب با ناشران دانشگاهی خبر داد.

دکتر مهدی علی‌یاری، رئیس کتابخانه و مرکز اسناد کتابخانه صنعتی خواجه‌نصیر در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایرن‌(ایبنا) درباره برنامه‌های دانشگاه به مناسبت بیست و چهارمین دوره هفته کتاب و کتابخوانی اظهار کرد: هریک از 12 دانشکده‌ دانشگاه صنعتی خواجه‌‌نصیر شامل هفت کتابخانه برنامه‌های متنوعی را به مناسبت بیست و چهارمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران پیش‌بینی کرده‌اند. اهداء کتاب به دانشجویان و اعضای هیات علمی دانشگاه و برگزاری نمایشگاه کتاب با همکاری ناشران دانشگاهی از ‌جمله این برنامه‌هاست.  
 
وی افزود: دانشکده هوا و فضا با «کافه کتاب» از دوستداران کتاب میزبانی می‌کنند. برگزیدگان مسابقه کتابخوانی «اخلاق مهندسی» نوشته دکترعلی خاکی‌صدیق، رئیس دانشگاه صنعتی خواجه‌نصیر در این هفته معرفی و تجلیل خواهند شد؛ علاوه بر این دانشجویان می‌توانند تعداد بیشتری کتاب از کتابخانه‌ دانشکده‌ها امانت دریافت کنند. ثبت‌نام مجدد از دانشجویانی که به دلیل بی‌نظمی در بازگرداندن کتاب عضویت‌شان لغو شده در این هفته صورت می‌گیرد.
 
علی‌یاری ادامه داد: دانشجویان نمونه در حفظ، نگهداری و امانت‌داری کتاب‌های دانشگاه نیز براساس انتخاب کتابدار‌ها تجلیل می‌شوند. آموزش فهرست‌نویسی ابتدایی نیز از دیگر برنامه‌های دانشگاه در هفته کتاب است. مسابقه عکاسی با محوریت کتاب و کتابخوانی برگزار می‌شود. برگزیدگان این مسابقه در هفته پژوهش معرفی خواهند شد.
 
رئیس انتشارات دانشگاه صنعتی خواجه‌نصیر گفت: آیین تجلیل از کتابداران دانشگاه یکشنبه (23 آبان‌ماه) در نشستی خودمانی از سوی معاونت پژوهشی برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها