پنجشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۰
تازه‌های انتشارات علمی فرهنگی/ از «کدگذاری در روش کیفی» تا «دانشنامه جهانی شدن»

انتشارات علمی فرهنگی «کدگذاری در روش کیفی» و «دانشنامه جهانی شدن» را به تازگی منتشر کرده است. قرار است عناوینی چون «دایره‌المعارف چهار جلدی سینما» و «نشانه شناسی» نیز به زودی عرضه شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) انتشارات علمی فرهنگی به تازگی با چندین عنوان کتاب جدید در حوزه علوم اجتماعی و ارتباطات وارد بازار نشر شده است. «دانشنامه جهانی شدن» به کوشش جرج ریتزر و به ترجمه نوراله مرادی و محبوبه مهاجر عنوان کتاب جدیدی است که منتشر شده است. نسخه انگلیسی این دانشنامه مشتمل بر پنج جلد است اما ترجمه فارسی آن در سه جلد کتاب گردآوری شده است.

در این دانشنامه تمامی مداخل مرتبط با جهانی شدن از سوی پژوهشگران و محققان در سراسر جهان گردآوری و در این دانشنامه ارائه شده است. کتاب «کدگذاری در روش کیفی» اثر عبدالله گیویان نیز کتاب تازه‌ای است که برای نخستین بار در این موضوع ارائه می‌شود. انتشارات علمی فرهنگی همچنین مجموعه کتاب‌هایی درباره «نشانه شناسی» را به کوشش بابک معین روانه بازار خواهد کرد.

علاوه بر این آثار، «دایره‌المعارف چهار جلدی سینما» که از سوی انتشارات راتلج منتشر شده، ترجمه و امسال برای نخستین بار به بازار می آید. به گفته مسعود کوثری، مدیر انتشارات علمی فرهنگی مجموعه تک نگاری‌هایی نیز درباره سینما به بازار کتاب ایران خواهد آمد. همچنین مجموعه کتابی از انجمن فیلم بریتانیا  شامل تک نگاری‌هایی درباره فیلم‌هایی چون متروپلیس منتشر خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها