یکشنبه ۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۹
​«آریان» و «اثر انگشت» در کمتر از سه روز به چاپ سوم رسیدند!/ چاپ اول در مراسم رونمایی تمام شد

دو اثر جدید علیرضا آذر با نام‌های «آریان» و «اثر انگشت» در کمتر از سه روز به چاپ سوم رسید و چاپ سوم این دو کتاب، صبح امروز از سوی انتشارات نیماژ روانه بازار نشر شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، در حالی که مراسم رونمایی و جشن امضا دو مجموعه شعر «آریان» و «اثر انگشت»، سروده علیرضا آذر در روز جمعه ۳ اردیبهشت‌ماه برگزار شد، این کتاب با استقبال پرشور مخاطبان واقع شده و در کمتر از سه روز به چاپ سوم رسیده است.

علیرضا اسدی مدیر نشر نیماژ در تشریح این پدیده به ایبنا گفت:‌ با توجه به اینکه علیرضا آذر طرفداران زیادی دارد و همیشه کارهایش با استقبال زیاد مخاطبان روبه‌رو می‌شود، رخ دادن چنین اتفاقی خیلی عجیب و دور از انتظار نبود و ما این موضوع را پیش‌بینی کرده بودیم.

وی ادامه داد:‌ چاپ اول هر دو مجموعه در روز رونمایی و جشن امضا به پایان رسید چراکه استقبال خیلی خوبی از این مراسم شده بود و عکس‌های مراسم حرف‌های مرا تصدیق می‌کند. چاپ دوم نیز در پخش به اتمام رسید و چاپ سوم آن امروز وارد بازار نشر شد.

مدیر نشر نیماژ در توضیح چگونگی انتشار سه چاپ در کمتر از سه روز اظهار کرد: با توجه به استقبال خوب مخاطبان از دو اثر قبلی علیرضا آذر، ما این استقبال را پیش‌بینی کرده بودیم، به همین دلیل مجوز انتشار چاپ اول تا پنجم گرفته شده بود تا برای عرضه این دو کتاب به مشکل نخوریم.

«آریان» مجموعه ترانه‌ها و «اثر انگشت» مجموعه غزل‌ها، قصیده‌ها و دیگر قالب‌های شعری علیرضا آذر است که جمعه، ۳ اردیبهشت‌ماه از سوی نشر نیماژ منتشر شد.


 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها