سه‌شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۳
جوجه تیغی‌های پسرعموی مجید راستی به بازار کتاب رفتند

واحد کودک و نوجوان انتشارات افق، کتاب «جوجه تیغی‌های پسرعمو» نوشته مجید راستی با تصویرگری عطیه بزرگ سهرابی را برای کودکان و نوجوانان منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، انتشارات افق، کتاب «جوجه تیغی‌های پسرعمو» نوشته مجید راستی با تصویرگری عطیه بزرگ سهرابی را برای کودکان و نوجوانان منتشر کرده‌است.
 
در پشت جلد این کتاب نوشته‌شده است: «جوجه‌تیغی‌های پسر عمو با یک بغل تیغ راه افتادند. آنها دور تپه خاکی می‌چرخیدند اما به هم نمی‌رسیدند. آن‌قدر چرخیدند که خسته شدند. این جوجه تیغی گفت: «نکند پسرعموی من گم شده باشد؟» آن جوجه تیغی گفت: «نکند پسرعموی من گم شده باشد؟»
 
در بخشی از این کتاب نیز می‌خوانیم: «شب شد و تصمیم گرفتند. کنار یک تپه خاکی بخوابند. این جوجه تیغی به آن جوجه تیغی گفت: «خیلی وول می‌خوری، خوابم نمی‌برد.» آن جوجه تیغی به این جوجه تیغی گفت: «خیلی وول می‌خوری، خوابم نمی‌برد.» جوجه تیغی‌های پسرعمو خوابشان پرید، هر دو عصبانی شدند و به هم گفتند: «بیا بجنگیم.» آن وقت یکی رفت آن طرف تپه خاکی. یکی هم ماند این طرف تپه خاکی...»
 
واحد کودک و نوجوان انتشارات افق، کتاب «جوجه تیغی‌های پسرعمو» را در قالب 20 صفحه با شمارگان سه‌هزار نسخه و قیمت 50 هزار ریال منتشر کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها