سه‌شنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۵
مجموعه 10 جلدی «زنگ شادی» به دست کودکان می‌رسد

فهیمه سیدناصری، نویسنده کتاب‌های کودک و نوجوان از چاپ مجموعه 10 جلدی «زنگ شادی» برای بچه‌های گروه سنی «الف و ب» خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) فهیمه سیدناصری گفت: به تازگی مجموعه 10 جلدی با عنوان «زنگ شادی» را تالیف کرده‌ام که در حال حاضر مراحل پایانی چاپ را در انتشارات ذکر می‌گذراند و بزودی در کتابفروشی‌ها توزیع می‌شود.
 
این نویسنده کتاب‌های کودک و نوجوان توضیح داد: این مجموعه شامل فعالیت‌هایی است که با انجام آنها ذهن کودک برای دریافت بسیاری از مهارت‌ها تقویت می‌شود. همچنین تمام تمرین‌های این مجموعه علاوه بر اینکه هدف‌های خاصی را دنبال می‌کنند، برای افزایش میزان دقت، توجه و تمرکز نیز بسیار حائز اهمیت هستند.
 
وی «تفاوت و تشابه»، «پیدا کردن تصاویر و اشکال»،«مازها»، «سرنخ‌ها را پیدا کن»، «اختلاف‌ها را پیدا کن»،«پیدا کردن تصاویر با کمک نقطه و اشکال»، «پیدا کردن تصاویر با کمک اعداد»، «تکه گم شده از پازل» و «تطابق و درک فضایی» را از جمله عناوین این مجموعه 10 جلدی برشمرد.



 سیدناصری در پایان گفت: این مجموعه به بچه‌های گروه سنی «الف و ب» کمک می‌کند به اشکال مختلفی که در اطرافشان وجود دارد دقت کرده و تفاوت‌ها، شباهت‌ها و اختلافاتی که بین آنها وجود دارد را بیان کنند. با این روش قدرت درک مفاهیم ریاضی در کودکان افزایش می‌یابد.

فهیمه سیدناصری، نویسنده کودک و نوجوان، در سال 1330 در تهران متولد شد. ازجمله آثار او می‌توان به مجموعه سه جلدی «فکر کن پیدا کن»، 12 جلدی «می‌خواهم یاد بگیرم» و مجموعه سه جلدی «دنیای رنگ‌ها» می‌توان اشاره کرد. شمارگان مجموعه 12 جلدی «حواستو جمع کن» این نویسنده تا به حال از دومیلیون و 300 نسخه گذشته است.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها