یکشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۸
هشت اثر داستانی از داوود غفارزادگان در راه چاپ

هشت عنوان کتاب داستانی داوود غفارزادگان با موضوع کودک و نوجوان به زودی توسط سوره مهر منتشر می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) آثاری چون«چرا دم خروس کوتاه است» ،«کلاغ آبی»، «قصه‌های نقاشی ناتمام»، «چه کسی قوی‌تر است»، «غول سنگی» برای گروه سنی کودک و کتاب‌های «کلاغ آبی»، «کلاغ هم می‌میرد»، «7پهلوان پیر8پسر نوجوان» عناوین داستان‌های غفارزادگان برای گروه سنی نوجوان است.

غفارزادگان درباره آثار جدیدش گفت: این هشت اثر داستانی مجموعه‌های مستقلی هستند که بسیاری از آنها را در سال‌های دور منتشر کرده‌بودم، که بر این اساس تصمیم گرفتم این هشت مجموعه را با یک ویرایش جدید مجددا به چاپ برسانم.

وی ادامه داد: همیشه سعی داشته‌ام اثری را خلق کنم که تاریخ مصرف نداشته باشد لذا به گمانم این آثار پس از گذشت سال‌ها همچنان مورد استقبال مخاطبان واقع می‌شود.

این نویسنده همچنین به قیاس ادبیات «کودک» و «نوجوان» پرداخت و افزود: به نظرم ادبیات کودک تخصصی‌تر است زیرا نویسنده با دایره واژگان محدودی روبه‌رو است اما باید اذعان کنم به خاطر دنیای بینابینی که نوجوان سپری می‌کند (مرز بین کودکی و جوانی) نویسنده باید با یک ظرافت و دقت خاصی برای نوجوان به داستان‌سرایی اقدام کند لذا داستان‌نویسی به نظرم برای نوجوانان سخت‌تر است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها