یکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۲
انتشار ۱۰ عنوان کتاب آیت الله موسوی اردبیلی به صورت دیجیتال

مدیر انتشارات آثار آیت الله موسوی اردبیلی از انتشار ۱۰ عنوان کتاب آیت الله موسوی اردبیلی به صورت دیجیتال در قالب دی وی دی خبر داد و گفت: کتاب تخصصی فقه الحدود و التعزیرات در ۴ جلد، منبع مناسبی برای علم قضا در علوم اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) از قم به نقل از ستاد خبری چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب حوزه دین، علی علیزاده در حاشیه  نمایشگاه بین المللی کتاب حوزه دین گفت: فعالیت انتشارات آثار آیت الله موسوی اردبیلی به طور تخصصی، نشر تالیفات ارزشمند این مرجع تقلید شیعیان و این تالیفات به زبان‌های مختلف منتشر شده است.

مدیر انتشارات آثار آیت الله موسوی اردبیلی افزود: کتاب روضه المتقین من لایحضره الفقیه یکی از کتب چهارگانه روایی معتبر شیعه و حاوی روایات فقهی است که  به قلم شیخ صدوق جمع‌آوری و تدوین شده
و دوره ۲۰ جلدی آن در انتشارات دارالکتاب الاسلامی منتشر شده است.

وی گفت: کتاب تخصصی فقه الحدود و التعزیرات در چهار جلد، منبع مناسبی برای علم قضا در علوم اسلامی است که به زبان عربی منتشر شده است و کتابی کمیاب به شمار می‌رود.

علیزاده بیان کرد: کتاب حقوق و دادرسی کیفری در سال ۹۲ نوشته آیت الله موسوی اردبیلی به زبان فارسی منتشر شد و چاپ دوم آن در دست اقدام است و این کتاب نیز مرجعی حقوقی به شمار می‌رود.

مدیر انتشارات آثار آیت الله موسوی اردبیلی عنوان کرد: کتاب عربی فقه القضاء شامل احکام قضا، عروه الوثقی در باب احکام و رساله آیت الله موسوی اردبیلی به زبان‌های فارسی، عربی، انگلیسی، ترکی استانبولی، آذری و اردو به انتشار رسیده است.

وی تصریح کرد: مجموعه کتب پرتو وحی پیرامون سوره‌های قرآن در سه جلد، تفسیر سوره یاسین، مناسک حج و مناسک بانوان از جمله کتب با ارزشی است که توسط انتشارات آثار آیت الله موسوی اردبیلی منتشر شده است.

علیزاده گفت: کتاب ره توشه بانوان پیرامون احکام بانوان و ره توشه نوجوانان به دو زبان فارسی و آذری از دیگر آثار معظم له است، ضمن اینکه متن کامل ۱۰ عنوان کتاب آیت الله موسوی اردبیلی به صورت دیجیتال و چند رسانه‌ای قابل عرضه است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها