دوشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۱
«با عشق و معصومیت»  نقد و بررسی می‌شود

کتاب «با عشق و معصومیت» با حضور امیرعلی نجومیان، مصطفی مستور و پریسا خسروی سامانی درمرکز فرهنگی شهر کتاب نقد و بررسی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از موسسه شهر کتاب، جروم دیوید سلینجر، نویسنده‌ی آمریکایی با رمان «ناتور دشت» نامی به یادماندنی برای مخاطبان ادبیات داستانی است. تقریبا بیشتر آثار او به فارسی ترجمه شده است اما نقدهای اندکی درباره‌ی زندگی و داستان‌های‌اش در ایران در دست است.

 کتاب «با عشق و معصومیت» به تازگی به همت انتشارات پارسیک و با ترجمه‌ی پریسا خسروی سامانی منتشر شده است. این کتاب شامل مقالاتی درباره‌ی زندگی و آثار سلینجر است و در سه بخش به زندگی، داستان‌های کوتاه و تنها رمان او «ناتور دشت» می‌پردازد که از بهترین مقاله‌هایی که درباره‌ی سلینجر نوشته شده، انتخاب شده است.

نشست هفتگی شهر کتاب در روز سه‌شنبه ۲۵ آذر از ساعت ۱۶:۳۰ به نقد و بررسی کتاب «با عشق و معصومیت» اختصاص دارد که با حضور امیرعلی نجومیان، مصطفی مستور و پریسا خسروی سامانی در مرکز فرهنگی شهر کتاب واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمد قصیر (بخارست)، نبش کوچه‌ی سوم برگزار می‌شود. حضور در این نشست برای علاقه‌مندان آزاد است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها