یکشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۲:۱۲
کودکان با کاردستی حیوانات را می‌شناسند

کتاب‌های«قیچی، مقوا، چسب» با عنوان «بلدی بسازی؟» تازه‌ترین مجموعه‌ از کتاب‌های بنفشه است که به تازگی از سوی واحد کودکان و نوجوانان انتشارات قدیانی منتشر شده است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، «بلدی بسازی؟» مجموعه‌ای هشت جلدی است با تصویرگری بهزاد غریب‌پور كه پنج جلد آن برای کودکان گروه سنی «ب» و پنج جلد ديگر برای نوجوانان منتشر شده است.

«حیوانات» یکی از کتاب‌های این مجموعه‌ وي‍ژه كودكان است که بچه‌ها را در خلال ساخت کاردستی‌هایی زیبا، با حیوانات محیط اطرافشان آشنا می‌سازد.

در این کتاب روش ساختن حیوانات مختلف مانند «شیر داخل قفس»، «قورباغه جهنده»، «نهنگ»، «بچه خرس دست می‌زند»، «پرستو کوچولو»، «دلفین بازیگوش»، «جوجه کوچولو» و «پروانه در حال پرواز» به کودکان آموزش داده می‌شود.

کودکان می‌توانند با برش تصاویر و الگوهای مقوایی مختلفی که برای ساختن هرکدام از حیوانات لازم است، آن را بسازند. 

«اسباب‌بازی‌های بزرگ»، «اسباب‌بازی‌های قشنگ»، «اسباب‌بازی‌های ساده» و «ماشین و ساعت» نام دیگر کتاب‌های این مجموعه است.

در کتاب«اسباب‌بازی‌های قشنگ» که پیش از این معرفی شد نیز روش ساختن اسباب‌بازی‌های مختلف مانند «اتومبیل کورسی»، «تلفن همراه»، «بشقاب پرنده»، «کشتی بادبانی کوچک» و «قطار» به کودکان آموزش داده شده است.

واحد کودک و نوجوان موسسه انتشارات قدیانی، کتاب «حیوانات» را در قالب 8 صفحه مقوایی با شمارگان یک‌هزارو 650 نسخه به قیمت 80 هزار ریال منتشر کرده است./

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها