شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۹
اطلاعات ناشران در نمایشگاه‌های کتاب به صورت آنلاین

داریوش مطلبی، معاون فناوری و اطلاع‌رسانی موسسه خانه کتاب عنوان کرد: از سال 1391 اطلاعات و کتاب‌های ناشران شرکت کننده در نمایشگاه‌های استانی کتاب در سایت خانه کتاب نمایش داده می‌شود.-

داریوش مطلبی، معاون فناوری و اطلاع‌رسانی موسسه خانه کتاب در گفت‌و‌گو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، درباره راه‌اندازی بانك اطلاعات ناشران در نمایشگاه کتاب البرز گفت: از نخستین دوره برگزاری نمایشگاه‌های استانی بحث اطلاع رسانی هم مطرح بوده است. از سال گذشته(1391) نیز در کنار ارایه لوح فشرده، اطلاعات ناشران در نمایشگاه‌های استانی در سایت خانه کتاب نمایش داده می‌شود.

وی افزود: بر اساس همکاری بین موسسه خانه کتاب و موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی، با برگزاری هر نمایشگاه فهرست ناشران و کتاب‌های آن‌ها در نمایشگاه مقصد در سایت خانه کتاب قرار می‌گیرد.

مطلبی با اشاره به اطلاعات ناشران حاضر در چهارمین نمایشگاه کتاب استان البرز گفت: امسال برای نخستین بار و بنا به درخواست استان البرز لوح فشرده اطلاعات ناشران در نمایشگاه ارایه شده است. این اطلاعات  روی وب‌سایت خانه کتاب نیز قرار داده می‌شوند تا افراد بتوانند به صورت آنلاین به اطلاعات ناشران و کتاب‌های حاضر در نمایشگاه دست پیدا کنند.

حسین زودبین، سرپرست معاونت فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد ‌اسلامی استان کرج چندی پیش از ارایه بانک اطلاعات کل آثار منتشر شده ناشران در قالب یک نرم افزار در نمایشگاه کتاب البرز خبر داد.

چهارمین نمایشگاه کتاب البرز با حضور 110 ناشر از شنبه (23 آذرماه) با حضور محمد عظیمی، مدیرعامل موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی و دیگر مسوولان فرهنگی استان البرز در پارک گل‌ها واقع در پارک شهید چمران کرج آغاز به کار کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها