وی افزود: در این کتاب تلاش میکنم نقش مدیریت در موفقیت کارگزاران روابط عمومی و بهبود عملکرد آنها را به صورت موردی و در قالب مثالهای مختلف بررسی کنم.
کاظمیدینان با اشاره به لزوم آگاهی مدیران از حوزه روابط عمومی، عنوان کرد: اگر مدیران به حوزه روابط عمومی اهمیت داده، برای کار به آنها فضا بدهند، فعالیت آنها را قبول داشته باشند و جایگاه روابط عمومیها را بپذیرند، این واحدها میتوانند اثری ویژه در سازمان و مجموعه خود داشته باشند.
وی اهمیت مدیران به بخش روابط عمومی را موجب بهتر شدن کارایی آنها دانست و افزود: در این کتاب مباحثی مطرح شده تا مدیران با مطالعه آنها بتوانند به کارهای خود عمل کنند و به آنها یاد میدهد که چه نگاهی به روابط عمومی داشته باشند و چگونه مبانی کار آنها را بپذیرند.
کاظمیدینان یادآور شد: در این کتاب میخوانیم مدیری که روابط عمومی را قبول نداشته باشد دچار آسیب میشود و به هدف خود در کارهای اجرایی نمیرسد و اگر دست پیدا کند راه بسیار طولانی در پیش خواهد داشت.
وی با بیان اینکه مباحث کتاب عمومی و در عین حال تخصصی و کاربردی است، گفت: در تلاشم سرفصلهایی برای کتاب تدوین کنم که دانشجویان رشته روابطعمومی نیز بتوانند از مباحث آن استفاده کنند.
کاظمیدینان همچنین به نقش مغفول روابط عمومی در بسیاری از ادارات و موسسههای کشور اشاره کرد و ادامه داد: تنها افرادی که میتوانند نقش روابط عمومیها را در کشور احیا و بازسازی کنند، مدیران آن مجموعه هستند و به دلیل این اعتقاد، نگارش کتاب را در این حوزه آغاز کردم.
به گفته وی، نگارش دو سوم مباحث این کتاب به پایان رسیده و پیشبینی میشود اردیبهشتماه سال آینده و همزمان با هفته روابط عمومی توسط انتشارات هفت نقشه به بازار کتاب راه پیدا کند.
نظر شما