یکشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۲
کتاب«پی‌تی‌کو...پی‌تی‌کو» نامزد دریافت جایزه شد

کتاب «پی‌تی‌کو... پی‌تی‌کو و دو داستان‌دیگر» نوشته فرهاد حسن‌زاده با تصویرگری علی‌خدایی به عنوان نامزد دریافت جایزه در بخش داستان کودک و نوجوان جایزه شهید غنی پور معرفی شد.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، هیأت داوران بخش داستان کودک و نوجوان جشنواره ادبی شهید غنی‌پور متشکل از ناصر نادری، شهرام شفیعی و محمدحسن حسینی پس از بررسی 150 کتاب از مجموعه آثار منتشر شده در سال گذشته این کتاب را به عنوان نامزد دریافت جایزه بخش کودک این رویداد ادبی انتخاب کردند.

در این کتاب داستان‌هایی چون «پی تی کو...پی تی کو»، «باد دوچرخه سوار» و «دولقمه چرب» منتشر شده که داستان‌هایی تخیلی برای گروه سنی ب و ج (اول تا ششم دبستان) هستند.

کتاب «پی‌تی‌کو ...پی‌تی‌کو و دو داستان دیگر» سال گذشته با شمارگان 10 هزار نسخه و قیمت دو هزار و 500 تومان از سوی انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شده است.

دومین کتاب از کتاب‌های نامزد دریافت این بخش از جایزه غنی‌پور یکی دیگر از تولیدات واحد آفرینش‌های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با نام«قیچی که دنبال کار می‌گشت» نوشته منیره هاشمی با تصویرگری مجید ذاکری است.

جشنواره ادبی شهید غنی‌پور اسفندماه هرسال برگزیدگان نهایی خود را معرفی می‌کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها