شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۷
حمایت جشنواره شهيد آويني از آثار فاخر

مدير عامل بنياد فرهنگي روايت فتح گفت: جشنواره شهيد آويني زمینه حمایت از آثار فاخر را فراهم می‌کند و به انتشار و تبلیغ این آثار می‌پردازد.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) جواد جباري در گفت‌وگو با ستاد خبري دومين جشنواره كتاب سال مقاومت بين‌الملل اسلامي (جایزه ادبی شهید آوینی) اظهار کرد: ما بايد با دستگاه‌هاي بين‌المللي مرتبط با حوزه ادبیات مقاومت به تعريف واحدي از این گونه ادبیات برسيم؛ تشكيل نشست‌هاي متعدد در این جشنواره لازمه ارایه این تعریف واحد است.

وي درباره راهکارهای تشويق و جذب پژوهشگران و نويسندگان حوزه مقاومت، پايداري و بيداري اسلامي گفت:‌ جشنواره‌ها و كنگره‌های متعدد، فضاي تبليغي مناسبی برای شناسايي و معرفي آثار فاخر نویسندگان این حوزه و به دنبال آن، تشویق این نویسندگان فراهم می‌کنند.

مدير عامل بنياد فرهنگي روايت فتح افزود: جشنواره شهيد آوينی، جشنواره نوپايي به شمار می‌آید. بنابراین، ارزيابي آثار اندکی زود است اما چون تاثير اين حركت‌‌ها بديهي است، در اين مسير ورود پيدا كرده‌ايم.

وي با بیان این‌که تمام توليدات روز به روز از لحاظ كيفي و كمّي در حال گسترش‌اند، گفت: اشعار متعددي با موضوع مقاومت، پايداري و دفاع‌مقدس در حوزه بين‌الملل سروده شده كه تاثيرگذار، قابل‌توجه و بسيار ارزشمندند.
 
جباری اظهار کرد: اين جشنواره‌ها و كنگره‌ها با هدف ترويج فرهنگ مبارزه با استكبار جهاني و صهيونيسم و توسعه فرهنگ دفاع از مظلوم و ظلم‌ستيزي و پايداري برگزار می‌شوند.

مراسم اختتامیه دومین دوره جشنواره کتاب سال مقاومت بین‌الملل اسلامی (جایزه ادبی شهید آوینی) آذرماه امسال در تهران برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط