سه‌شنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۰
متن تقریظ مقام معظم رهبری بر کتاب «لشکر خوبان» قرائت شد

مراسم رونمایی از تقریظ مقام معظم رهبری بر كتاب «لشكر خوبان» عصر دوشنبه (15 مهرماه) برگزار شد. در این مراسم متن تقریظ رهبری قرائت شد.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، مراسم رونمایی از تقریظ مقام معظم رهبری با حضور رییس حوزه هنری و مسوولان لشكری، فرهنگی و هنری كشور و برخی نویسندگان و محققان حوزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در تالار غدیر وزارت كشور برگزار شد.

مقام معظم رهبری بر این کتاب تقریظی نگارش کرده‌اند که متن آن به شرح زیر است:

«بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم 

این نیز بخشی از آن تصویر عظیم و باشكوهی است كه ما همواره آن را از دور دیده و تحسین كرده و بزرگ شمرده‌ایم بی‌آن‌كه از ریزه‌كاری‌ها و نقش‌های معجز‌آسای تشكیل‌دهنده‌ آن و رنگ آمیزی‌های بی‌نظیر جزء جزء آن، به درستی خبر داشته باشیم. این كتاب شرح این ریزه‌كاری‌های حیرت‌انگیز در بخشی از این تابلوی ماندگار و تاریخی است. آن‌چه درباره‌ عملیات بدر و والفجر ۸ و كربلای ۵ و كربلای ۴ و بیت‌المقدس ۲ و ۳ در این كتاب آمده از بخش‌های برجسته‌تر آن است. همچنین مجاهدت‌ها در كوه‌های غرب؛ در ماووت و گرده‌رش و قامیش دیگر آن بلندی‌های سخت، و نیز آن‌چه به یگان‌ها و دستجات اطلاعات و غواص مربوط می‌شود و نیز بخش‌های دیگری از آن در خور آن است كه در شكل فیلم و رمان عرضه شود. 
          فروردین ۹۲» 

کتاب «لشکر خوبان» به قلم معصومه سپهری نگارش یافته است. این اثر که خاطرات مهدی‌قلی رضایی، رزمنده لشکر 21 عاشورا را دربردارد، از سوی انتشارات سوره مهر منتشر شده است. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط