سه‌شنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۴
رونمایی از چهار مجلد «انقلاب اسلامی در آذربایجان شرقی»

مدیر انتشارات «یاس نبی» از انتشار چهار مجلد از مجموعه ده جلدی «انقلاب اسلامی در آذربایجان شرقی» خبر داد و گفت: این آثار هفته آینده طی مراسمی در تبریز رونمایی خواهند شد.-

مدیر انتشارات «یاس نبی» به خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، گفت: چهار مجلد از مجموعه 10 جلدی «انقلاب اسلامی در آذربایجان شرقی» منتشر شد.

ایوب سیف‌زاده درباره محتوای این مجموعه 10 جلدی توضیح داد: در این آثار به مرور رویداد‌های منتهی به انقلاب اسلامی در شهر‌های استان آذربایجان شرقی پرداخته‌ایم.

وی از مجلداتی‌ از این مجموعه درباره شهر‌های «اهر»، «کلیبر و خداآفرین»، «ورزقان» و «هریس» به عنوان چهار اثر تازه انتشار یافته یاد کرد و افزود: این آثار با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان شرقی و کانون فرهنگی- هنری الغدیر مسجد جامع شهر سیس منتشر شده‌اند.

مدیر انتشارات «یاس نبی» درباره اهداف انتشار این کتاب‌ها گفت: این دوره ده جلدی بر اساس فرمایش امام خمینی (ره) مبنی بر این‌که «لازم است برای بیداری نسل‌های آینده و جلوگیری از غلط‌نویسی مغرضان، نویسندگان متعهد، با دقت تمام به بررسی تاریخ این نهضت اسلامی بپردازند و قیام‌ها و تظاهرات مسلمین ایران را در شهرستان‌های مختلف با تاریخ و انگیزه‌‌ی آن ثبت نمایند تا مطالب اسلامی و نهضت روحانیت، سرمشق جوامع و نسل‌های آینده شود» تدوین و منتشر شده‌اند.

وی حسین دوستی را پژوهشگر و نویسنده دوره ده‌جلدی «انقلاب اسلامی در آذربایجان شرقی» معرفی کرد و گفت: چهار مجلد انتشار یافته این مجموعه هفته آینده طی مراسمی در  تبریز رونمایی خواهند شد.

به گفته سیف‌زاده هر مجلد از مجموعه «انقلاب اسلامی در آذربایجان شرقی» با شمارگان هزار نسخه، در قطع وزیری و به بهای 10‌هزار تومان منتشر شده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها