سه‌شنبه ۹ مهر ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۴
اسماعیلی: اتحادیه‌های صنعت چاپ باید با یکدیگر ادغام شوند

علی اسماعیلی، معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد در جلسه شورای سیاستگذاری جشنواره ملی صنعت چاپ خواستار تشکیل کارگروهی برای بررسی تجمیع و ادغام اتحادیه­‌های صنعت چاپ در یک واحد مستقل با هدف ارتقای این صنعت شد.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) و به نقل از روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، علی اسماعیلی، معاونت فرهنگی وزارت ارشاد در جلسه گفت: امیدوارم این جشنواره فتح بابی برای ارايه توانمندی‌های صنعت چاپ و بسته‌بندی و ارتقا جایگاه این صنعت بینجامد.

در این جلسه احمد علمشاهی مدیرکل دفتر امورچاپ نیز ضمن ارايه گزارش اجمالی از اقدامات صورت گرفته در سیزدهمین دوره جشنواره ملی صنعت چاپ گفت: افزایش ۵۰ درصدی آثار رسیده به بخش مسابقات تخصصی رشد رو به جلو در این حوزه و اعتماد بدنه صنعت چاپ به این جشنواره را نشان می‌دهد.

وی همچنین گزارشی از مسابقات فرهنگی وزرشی ارايه کرد و گفت این حرکت ورزشی و فرهنگی نیز از یازدهم شهریور با حضور اهالی صنعت چاپ شروع شد و هفته آینده با برگزاری مراسمی اختتامیه خود را شاهد خواهد بود.

در ادامه علی اسماعیلی نیز ضمن تشکر از اعضای شورا گفت: تمام اقدامات صورت گرفته رسالتی بر دوش بنده و همکارانم بوده است و یقین داشته باشید با تمام جدیت دنبال شده است.

ريیس شورای سیاستگذاری صنعت چاپ یادآور شد: صنعت چاپ باید بنای همه فعالیت‌های فرهنگی اجتماعی و اقتصادی کشور باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها