چهارشنبه ۳ مهر ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۶
سازمان فرهنگی هنری در 6 سرفصل کتاب‌ تولید می‌کند

سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در راستای ارتقای دوره‌ها و منابع آموزشی خود شش سرفصل طراحی کرده است و مجموعه کتاب‌هایی متنوعی در دست تولید و انتشار دارد.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، «سینا» عنوان نمایه مکتوب سامانه یکپارچه نظام آموزشی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران است که در پایگاه خبری مربوط به این سازمان اطلاعات وسیعی درباره آن ارایه شده است. 

بر اساس این نمایه، مجموعه کتاب‌های آموزشی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران که در دو فصل پاییز و زمستان در دوره‌های آموزشی به عنوان منابع به شهروندان ارایه می‌شوند، در شش فصل طراحی شده که برای هر فصل آن مجموعه کتاب‌هایی برنامه‌ریزی و تولید شده‌اند، البته برخی از این آثار هنوز مراحل نشر خود را به پایان نرسانده و در مراحل پیش از چاپ هستند. 

نخستین فصل این سامانه آموزشی به مجموعه کتا‌ب‌های گروه «مهارت‌های اجتماعی» اختصاص دارد، مجموعه کتاب‌های «فرهنگ، آداب و مهارت‌های شهرنشینی»، «تغذیه، بهداشت و سلامت»، «رسانه»، «نجوم» و «هنر» سایر گروه‌های این سامانه را تشکیل می‌دهند. 

سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در راستای نقش آفرینی در تحقق تعالی آموزش و غنی‌سازی اوقات فراغت شهروندان، پاسخ‌گویی آموزشی به نیازهای دینی، اخلاقی، اجتماعی، مهارتی، هنری و عمومی با رویکردی جدید، نظام جامع آموزشی را طراحی کرده است؛ چرا که یکی از مهم‌ترین ماموریت‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، ارتقا سطح دانش و مهارت‌های مورد نیاز زندگی روزمره شهری است. 

از  کتاب‌های این طرح می‌توان از «روی دیوار همسایه»، «زیر یک سقف»، «همه خانواده من»، «بچه‌های طلاق» و «منتقد وارد می‌شود» نام برد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط