دوشنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۱
گیلرمو دل تورو مجموعه کتاب ترسناک منتشر می‌کند

گیلرمو دل تورو فیلمساز و دوستدار آثار دلهره‌آور یک مجموعه جدید ترسناک تولید کرده است، اما این بار این مجموعه در قالب کتاب در دسترس مخاطبان او قرار می‌گیرد./

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از بوک ترید، ذهنی که خالق فیلمهایی چون «هزارتوی پن»، «هل‌بوی» و فیلم امسال با عنوان «حاشیه اقیانوس آرام» بوده، قرارداد تهیه یک مجموعه کتاب ترسناک را با «پنگوئن کلاسیکز» امضا کرده است و برمبنای آن، یک مجموعه ترسناک برای این انتشارات تولید می کند.

به این ترتیب، گیلرمو دل تورو این امکان را پیدا کرد تا در حوزه محبوبش که شامل آثارعلمی-تخیلی ترسناک می‌شود، کتاب هم  خلق کند.

دل تورو در این باره نوشت: درک این که چه چیزی ما را می‌ترساند، به درک این کمک می‌کند که چه کسی هستیم. او با نوشتن مقدمه‌ای بر این مجموعه که با عنوان «قلعه‌های جن زده، آینه‌های سیاه: درباره مجموعه ترسناک پنگوئن» منتشر شد، از دلایلی که این مجموعه منتشر شده، نوشت.

این قرارداد، شامل یک مجموعه با 6 عنوان کتاب است که طراحی روی جلد هر یک توسط پل باکلی طراح و تصویرگر و مدیر هنری پنگوئن خلق می‌شود.

این مجموعه شامل این کتابها خواهد بود: «خانه تپه‌ای جن زده» نوشته شرلی جکسون، «چیزی در آستانه در و دیگر قصه‌های مرموز» نوشته اچ.پی.لاورکرافت، «زاغ» نوشته ادگار آلن پو، «قلعه‌های جن‌زده» نوشه رای راسل، «فرانکشتین» نوشته مری شلی و «قصه‌های مابعدالطبیعی آمریکایی» شامل قصه‌هایی از استفن کینگ، شرلی جکسون و دیگران.

مجموعه «قلعه‌های جن زده، آینه‌های سیاه» از 24 سپتامبر برای فروش عرضه می‌شود.

گیلرمو دل تورو کارگردان، فیلمنامه‌نویس، تهیه کننده و رمان‌نویس مکزیکی است که جدیدترین فیلمش «حاشیه اقیانوس آرام» که ماه پیش اکران شد، در سراسر جهان با استقبال روبه‌رو شد. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها