یکشنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۵
راه‌اندازی شهر کتاب اینترنتی

فروشگاه اینترنتی شهر کتاب با بیش از ۶۰ هزار محصول فرهنگی راه‌اندازی شد.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، در معرفی این فروشگاه اینترنتی عنوان شده است: «فروشگاه اینترنتی شهر کتاب با بیش از ۶۰ هزار محصول فرهنگی، با همکاری شرکت فناوری اطلاعات پاسارگاد آریان (فناپ) و با پشتوانه موسسه شهر کتاب، تلاش دارد گامی در رشد و توسعه فضای فرهنگی کشور بردارد. این وب‌سایت، تنها شعبه‌ مجازی فروشگاه‌های شهر کتاب است و کلیه نیازهای فرهنگی یک خانواده را تأمین می‌کند. تنوع کالاهای شهر کتاب بسیار فراوان بوده و این کالا‌ها در دسته‌بندی‌های کتاب، نوشت‌افزار، دیداری و شنیداری، هنری و محصولات فرهنگی قرار می‌گیرند.»

مشتریان می‌توانند برای خرید کالا‌ها، با عضویت در فروشگاه اینترنتی شهر کتاب، سفارش کالاهای مورد نظر خود را ثبت کنند. حداکثر تا ۲۴ ساعت پس از ثبت سفارش، موجودی کالا بررسی شده و به آن‌ها اطلاع داده خواهد شد. پس از پرداخت وجه سفارش از طریق درگاه بانک پاسارگاد، سفارش با پیک (برای تهران) و  پست پیشتاز (برای شهرستان‌ها) ارسال می‌شود. 

شما علاوه بر ثبت سفارش از طریق وب‌سایت فروشگاه،مشتری  می‌تواند نام یا بخشی از نام کتاب‌های مورد نیاز خود را به شماره ۳۰۰۰۸۹۵۱۸۹۵۱ پیامک بزند. کار‌شناسان فروشگاه با بررسی کتاب و موجودی آن با وی تماس گرفته و در مورد نحوه‌ خرید و پرداخت هماهنگی لازم را به عمل می‌آورد. به زودی پرداخت صورت حساب از طریق سامانه‌ شناسه‌ پرداخت، سرویس کتاب‌یاب، خرید کتاب از امپاد و... به خدمات شهر کتاب افزوده خواهد شد. 

نشانی فروشگاه اینترنتی شهر کتاب www.shahreketabonline.com
است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها