یکشنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۶
آموزش طراحی و اجرای PCB در یک کتاب

انتشارات علوم رایانه برای علاقه‌مندان و دانشجویان رشته الکترونیک، کتابی با عنوان« طراحی و اجرای PCB» را منتشر کرده است.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، حسن یزدانی و محسن مظفری به عنوان پدیدآورندگان این کتاب علمی در پنج فصل به بررسی و چگونگی کاربرد این مدار پرداخته‌اند و تحليل و بررسي يک برد مدار چاپي با ذکر تمامي نکات ساخت از آماتور تا حرفه‌اي را برای خوانندگان در کتاب شرح داده‌اند.

معرفي انواع فيبر مدار چاپي با در نظر گرفتن کاربرد آن در بخش‌هاي مختلف، تحليل و بررسي نکات مهم و کاربردي محاسبات و پارامترها در طراحي PCB و آموزش نرم افزار Altium Designer که يکي از قوي‌ترين و معروف‌ترين نرم‌افزار‌هاي ساخت PCB به حساب می‌آید از مهم‌ترین مطالبی است که از سوی نویسندگان به آن اشاره شده است.

طريقه چاپ و سوراخ‌کاري بردهاي مدار چاپي که يکي دیگر از فصل‌هاي کتاب است که مي‌توان به مهم‌ترين قسمت آن که شرح کامل چاپ برد با روش چاپ سيلک است اشاره کرد. شرح و توصيف انواع روش‌هاي مونتاژ قطعات و لحيم‌کاري و همچنين لحيم‌کاري قطعات SMD و نکات ديگر نيز در اين کتاب شرح داده شده است.

نویسندگان این‌ کتاب در پنج فصل به بردها و کاربرد‌های آن، محاسبات و پارامتر‌های در PBC و طراحی و روش های چاپ و سوراخ‌کاری اشاره شده است.

انتشارات علوم‌ رایانه، این کتاب را در 144 صفحه و به قیمت هشت‌هزار تومان راهی بازار کتاب کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها