شنبه ۹ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۸
رقابت قهرمانان جهان و المپیک برای حضور در کتاب راز ماندگاری

مرحله دوم داوری آثار شرکت‌کنندگان در دومین جشنواره «راز ماندگاری» به زودی انجام خواهد شد. در مرحله نخست داوری این جشنواره، آثار ورزشکارانی مانند علیرضا دبیر، علیرضا حیدری، آرش میراسماعیلی، احسان لشکری و مهدی بی‌باک جواز حضور در دور بعدی را به دست آوردند.-

رضا قاسمی، معاون دفتر امور فرهنگی وزارت ورزش و جوانان، با اعلام این خبر به خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) گفت: داوری دومین دوره جشنواره راز ماندگاری در سه مرحله انجام خواهد شد. پس از داوری مرحله نخست این جشنواره که توسط کارشناسان فرهنگی وزارت ورزش و جوانان انجام شد، خاطرات برگزیده بعد از ویرایش اولیه برای شرکت در دور دوم انتخاب شدند. 

وی افزود: از بین خاطرات برگزیده در مرحله نخست، تعدادی برای انتشار در کتاب راز ماندگاری که قرار است پس از پایان جشنواره منتشر شود، انتخاب می‌شوند و برخی آثار هم برای قرائت در مراسم شب خاطره که از سوی وزارت ورزش و جوانان برگزار خواهد شد، در نظر گرفته می‌شوند.
 
معاون دفتر امور فرهنگی وزارت ورزش و جوانان با اشاره به استقبال چهره‌های سرشناس ورزشی در این جشنواره، اضافه کرد:‌ خوشبختانه بر خلاف دوره نخست، در این دوره چهره‌های سرشناس ورزشی هم با ارسال خاطرات فرهنگی‌شان به دفتر امور فرهنگی وزارتخانه، باعث رونق جشنواره شدند. 

وی در پاسخ به این پرسش که «آثار چه ورزشکارانی برای رقابت در مرحله دوم برگزیده شده است؟» گفت: قهرمانانی مانند علیرضا دبیر، علیرضا حیدری، آرش میراسماعیلی، مهدی بی‌باک و احسان لشکری از چهره‌های سرشناسی هستند که خاطراتشان به دور دوم راه پیدا کرد و احتمال انتشار آثارشان در کتاب دومین جشنواره راز ماندگاری وجود دارد. 

دومین جشنواره سراسری «راز ماندگاری» که به خاطرات فرهنگی تربیتی پیشکسوتان، مربیان، داوران، مدرسان و قهرمانان ورزش کشور اختصاص دارد، از سوی معاونت امور فرهنگی وزارت ورزش و جوانان برگزار می‌شود و قرار است آثار برگزیده این جشنواره در قالب کتاب منتشر شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط