یکشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۴
نویسند‌ه کتاب‌های حوزه فرهنگ، سرپرست وزارت ورزش و جوانان شد

حجت‌الاسلام والمسلمين دكتر حسن روحاني، رييس‌جمهوري طی حکمي دکتر سيدرضا صالحي اميري را به عنوان سرپرست وزارت ورزش و جوانان منصوب کرد. صالحی نویسنده کتاب‌های متعددی در حوزه فرهنگ است.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، پس از این‌که مسعود سلطانی‌فر، گزینه پیشنهادی رییس‌جمهور برای وزارت ورزش و جوانان، موفق به کسب رای اعتماد نمایندگان مجلس شورای اسلامی نشد، سیدرضا صالحی از سوی حجت‌الاسلام والمسلمین روحانی روز گذشته طی حکمی برای سرپرستی موقت وزارت ورزش و جوانان تا زمان معرفی وزیر جدید این وزارتخانه به مجلس، منصوب شد. 

سیدرضا صالحی‌ امیری اکنون معاون پژوهش‌های فرهنگی و اجتماعی مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام و عضو هیات علمی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی است. از صالحی تاکنون کتاب‌های «مدیریت منازعات قومی در ایران»، «مبانی سیاستگذاری و برنامه‌ریزی فرهنگی» ، «مفاهیم و نظریه‌های فرهنگی» ، «سرمایه اجتماعی»، «انسجام ملی و تنوع فرهنگی» و «فرهنگ و مدیریت سازمان‌های فرهنگی» منتشر شده است. وی همچنین مقالات متعددی هم در این حوزه‌‌ها به رشته تحریر در آورده است. 

حکم انتصاب صالحی که از سوی رییس جمهوری صادر شده، به این شرح است:
بسم‌الله الرحمن الرحيم
جناب آقاي دکتر سيدرضا صالحي اميري 

براساس اصل 135 قانون اساسي و نظر به مراتب تعهد و سوابق علمي و مديريتي جنابعالي، به موجب اين حکم، شما را به سرپرستي «وزارت ورزش و جوانان» برمي‌گزينم. 

اميد است با عنايات الهي و همکاري همه همکاران آن وزارت، در خدمت به ملت شريف ايران و نظام جمهوري اسلامي با رعايت اصول قانون‌مداري، اعتدال‌گرايي و منشور اخلاقي دولت تدبير و اميد موفق باشيد. 

سیدرضا صالحی امیری متولد 1340 در بابل و دارای مدرک دکترای مدیریت دولتی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط