شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۴
گزینه احتمالی وزارت ورزش و جوانان دست به قلم شد

دکتر بیژن ذوالفقارنسب، مربی اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان، با اشاره به این‌که به تازگی ترجمه و تالیف کتاب «علم تمرین در فوتبال» را به پایان رسانده است، قرار گرفتن نامش را در فهرست گزینه‌های احتمالی وزارت ورزش و جوانان تایید کرد.-

ذوالفقارنسب در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، اظهار کرد: ویرایش و بازنوسی کتاب «علم تمرین در فوتبال» را آغاز کرده‌ام. این کتاب به احتمال زیاد دربرگیرنده پنج فصل خواهد بود و برای ترجمه و تالیف آن از همکاری دوستان دانشگاهی‌ام بهره برده‌ام.

وی ادامه داد: هنوز با ناشری وارد مذاکره نشده‌ام اما رایزنی‌هایی را با فدارسیون فوتبال و کمیته ملی المپیک برای حمایت از این کتاب داشته‌ام و امیدوارم انتشار علم تمرین در فوتبال با مساعدت مسوولان ورزش کشور همراه شود.

مربی اسبق تیم ملی‌ فوتبال کشورمان در پاسخ به این پرسش که «آیا می‌توان کم توجهی به مقوله‌های فرهنگی ورزش را دلیل نگرفتن رای اعتماد سلطانی‌فر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی دانست؟» گفت: در این زمینه نمی‌توانم اظهار نظر کنم. این سوال را باید از نمایندگانی که رای منفی به سلطانی‌فر دادند، بپرسید.

ذوالفقار نسب در پایان با بیان این‌که برای معرفی‌اش به عنوان گزینه وزارت ورزش و جوانان، صحبت‌هایی با وی شده است، اضافه کرد: باید منتظر ماند و دید در آینده چه اتفاقاتی خواهد افتاد.

مسعود سلطانی‌فر هفته گذشته از سوی رییس جمهوری به عنوان وزیر ورزش و جوانان برای گرفتن رای اعتماد به مجلس شورای اسلامی معرفی شد اما نتوانست نظر مثبت نمایندگان ملت را برای در دست گرفتن سکان هدایت این وزارتخانه به دست بیاورد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط