دوشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۰
«عقرب‌ها» از میان 12 خاطره واقعی دفاع مقدس سر برآورد

محمدعلی گودینی در کتابی به نام «عقرب‌ها» با روایت‌ داستان‌گونه 12 خاطره، به واقعیت‌هایی از نبرد رزمندگان در دوران دفاع مقدس می‌پردازد.-

گودینی در معرفی اثر در دست تالیفش به خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، گفت: «عقرب‌ها» 12 مجموعه داستان کوتاه را در بر می‌گیرد که بر اساس خاطرات سرهنگ رضا صبوری‌زاده نوشته شده و واقعیت‌های نبرد رزمندگان در جنگ تحمیلی را شامل می‌شود.

وی با بیان این که نشر آجا برای انتشار «عقرب‌ها» ابراز تمایل کرده است، گفت: مهم‌ترین ویژگی این 12 داستان، برجسته‌ کردن محرومیت‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس است که با دست خالی با دشمن بعثی مقابله می‌کردند.

گودینی افزود: «عقرب‌ها» را در 110 صفحه نوشته‌ام که بر اساس موضوع خاطرات نام‌گذاری و بخش‌بندی شده است. این مجموعه داستان، پس از ماه‌رمضان برای بازنگری در اختیار راوی خاطرات (رضا صبوری‌زاده) قرار می‌گیرد.

وی درباره دلیل نام‌گذاری مجموعه داستانش به نام «عقرب‌ها» توضیح داد: این عنوان برگرفته از نام یکی از خاطرات کتاب است که در جریان به دام انداختن یک عقرب اتفاق می‌افتد. جذابیت نام و خاطره این داستان سبب شد که مجموعه داستان را «عقرب‌ها» نام‌گذاری کنم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها