شنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۶
انتشار «دارو درمانی بیماری‌های اعصاب و روان» در بازار کتاب

انتشارات ارجمند، کتاب «دارو درمانی بیماری‌های اعصاب و روان» را به قلم ناعمه نیک‌‌ورز و حسین خلیلی چاپ و آن را به بازار کتاب‌های روانپزشی عرضه کرده است.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران( ایبنا)، کتاب«دارو درمانی بیماری‌های اعصاب و روان» در دو فصل تدوین شده است که در آن نویسندگان به مرورکلی داروهای اعصاب و روان پرداخته‌اند.

داروهای هردسته از انواع بیماری‌های روانی واشکال دارویی موجود در بازار دارویی ایران از جمله موضوعات مورد بحث نویسندگان درفصل‌های ابتدایی این کتاب است. مقایسه داروهای هردسته از نظر اثربخشی و همچنین پرداختن به اصول درمان شایع‌ترین بیماری‌های اعصاب و روان نیز مباحث دیگری است که این دو نویسنده به بررسی آن اهتمام ورزید‌ه‌اند.

خوانندگان این کتاب علمی و دانشگاهی در ادامه با معیارهای انتخاب مناسب درمان از بین درمان‌های توصیه شده آشنا می‌شوند. انتخاب رژیم دارویی، نحوه تجویز و نسخه‌نویسی داروها دیگر مباحثی است که نویسندگان کتاب«دارو درمانی بیماری‌های اعصاب و روان» به آن پرداخته‌اند.

پایش و آموزش بیمار درارتباط با داروهای مصرفی درهر بیماری اعصاب و روان، آخرین موضوع مرتبط با این بیماری است که نیک‌ورز و خلیلی به عنوان نویسندگان کتاب به آن‌ها اشاره کرده‌اند.

دانشگاه شیراز این کتاب را بهار امسال به شمارگان دو ‌هزار و 200 نسخه و به قیمت 220‌ هزار ریال چاپ کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها