شنبه ۱ تیر ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۸
بررسی تدوین خاطرات در چهارمین نشست مسوولان دفترهای پایداری

چهارمین نشست مسوولان دفترهای مطالعات و فرهنگ پایداری حوزه هنری سی‌ویک استان کشور با موضوع تدوین خاطرات در شهر زنجان برگزار می‌شود. محسن کاظمی،‌ سعید علامیان و محمد قاسمی در این نشست سخنرانی می‌کنند._

حسین نصرالله زنجانی،‌ مسوول دفتر مطالعات و ادبيات پايداری اداره كل امور استان‌هاي حوزه‌هنري در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) از برگزاری چهارمین نشست مسوولان دفترهای مطالعات و فرهنگ پایداری سی‌ویک استان کشور در شهر زنجان خبر داد و گفت: این نشست از هشتم تا دهم تیر ماه 92 در شهر زنجان برگزار می‌شود.

وی با بیان این‌که در این نشست سیاست‌های جدید حوزه هنری به مسوولان انتقال داده می‌شود افزود: موضوع چهارمین نشست به تدوین خاطرات و همچنین تاریخ شفاهی اختصاص دارد.

نصرالله‌زنجانی ادامه داد: محسن کاظمی، ‌سعید علامیان و محمد قاسمی به عنوان کسانی که در حوزه تدوین تاریخ شفاهی و خاطرات خود نوشت و دیگر نوشت تجربه دارند، درباره این موضوع برای مسوولان دفترهای مطالعات و فرهنگ پایداری استان‌ها سخنرانی خواهند کرد.

وی درباره موضوع‌های نشست‌های قبلی مسوولان دفترهای مطالعات و فرهنگ پایداری حوزه هنری گفت: نشست‌های قبلی به موضوع‌های مصاحبه،‌ سوژه‌شناسی و مدیریت طرح‌های تاریخ شفاهی اختصاص داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها