یکشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۱
فردوسی‌پور و ظلی به صدر می‌رسند

نشست نقد و بررسی کتاب «پسری روی سکوها»‌ نوشته حمیدرضا صدر از ساعت 17 شنبه هفته آینده (25 خرداد) با حضور عادل فردوسی‌پور، مجری تلویزیون، نویسنده و مترجم آثار ورزشی و فرامرز ظلی، یکی از پیشکسوتان این ورزش در سرای اهل‌قلم خانه کتاب برگزار خواهد شد.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، کتاب پسری روی سکوها، آخرین تالیف دکتر حمیدرضا صدر و دربرگیرنده اتفاقات چهار دهه فوتبال ایران است. نویسنده در این کتاب از تکنیک‌های داستان‌نویسی برای روایت آن‌چه طی 40 سال بر فوتبال ایران گذشت، بهره گرفته است.

دکتر حمیدرضا صدر متولد ۲۸ اسفند ۱۳۳۴ نویسنده آثار ورزشی و سینمایی است. تاکنون کتاب‌های «روزی روزگاری فوتبال»، «یونایتد نفرین شده» و «نیمکت داغ» به قلم وی در حوزه فوتبال منتشر شده‌اند. کتاب پسری روی سکوها با شمارگان هزار و 500 نسخه و بهای 19 هزار تومان که ماه گذشته از سوی انتشارات زاوش روانه بازار نشر ایران شده بود، در روزهای پایانی بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در این نمایشگاه کتاب تهران عرضه شد و مورد استقبال علاقه‌مندان به کتاب‌های ورزشی قرار گرفت.

سرای اهل‌قلم خانه کتاب در خیابان انقلاب، ابتدای خیابان فلسطین جنوبی، کوچه خواجه‌نصیر، شماره 2 واقع شده است و حضور در برنامه‌های این سرا برای عموم آزاد است. علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 66966156 تماس بگیرند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط