یکشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۸
اشتباها فکر می‌کنند برای تبلیغ به نمایشگاه آمده‌ایم!

مسوول غرفه «معاونت برنامه‌ریزی و توسعه شهری» با اشاره به این که در این بخش از نمایشگاه مجموعه‌ آثاری از 150 پروژه شاخص شهر تهران و مکتوباتی از معاون برنامه‌ریزی و توسعه شهری جای دارد، گفت: برخی اشتباها فکر می‌کنند برای تبلیغ به نمایشگاه آمده‌ایم!-

آزیتا یکه‌فلاح، کارشناس امور اداری معاونت برنامه‌ریزی و توسعه شهری در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، اظهار کرد: کتاب‌های ارایه شده در این غرفه از تالیفات دکتر «سید مناف هاشمی» معاون برنامه‌ریزی و توسعه شهری‌اند و‌ آثاری که در راستای همکاری‌های پژوهشی او با مدیران زیر مجموعه پدید آمده‌اند. 

وی با تاکید بر این که مهمترین قسمت معاونت برنامه‌ریزی بخش بودجه به شمار می‌آید که بودجه شهرداری را تدوین می‌کند، گفت: اینجا آثار مهمی درباره 150 پروژه شاخص تهران عرضه می‌شوند که طی هشت سال گذشته توسط دکتر محمدباقر قالیباف، شهردار تهران جمع شده‌اند. همچنین گزارش‌ها سالانه فعالیت‌های این معاونت از دیگر آثار ارایه شده در این غرفه‌اند. 

یکه‌فلاح در پاسخ به این سوال که آیا این اطلاعات و آمارهای درون سازمانی که مخاطبان خاص دارند در نمایشگاه می‌توانند با اقبال مناسبی مواجه شوند؟ گفت: در هر نمایشگاه علاوه بر مخاطبان عام، مخاطبان خاص هم حضور دارند. تقریبا مخاطبان عام اطلاعاتی درباره این آثار ندارند و این مکتوبات برای آن‌ها مفید یا کاربردی نخواهند بود، اما برای ما مخاطبان خاص مهم‌اند. 

وی افزود: همکارانی که در معاونت‌های گوناگون شهرداری فعالیت دارند می‌توانند از محصولات این غرفه استفاده کنند. علاوه بر این دانشجویان رشته‌های گوناگون شهری هم مخاطبان خص ما به شمار می‌آیند.

مسوول غرفه «معاونت برنامه‌ریزی و توسعه شهری» بیان کرد: در این غرفه که در فرهنگسرای کتاب برپاست حدود سی عنوان اثر ارایه می‌شوند. البته چند عنوان هم به شکل رایگان در اختیار مخاطبان قرار می‌دهیم. 

وی درباره رخ‌دادهای قابل توجهی که طی چند روز گذشته شاهد آن‌ها بوده است، بیان کرد: متاسفانه برخی  مخاطبان فکر می‌کنند ما برای تبلیغات اینجا آمده‌ایم، اما این طور نیست. این اشتباه است. اینجا نمایشگاه کتاب است، همکاران و مدیران ما هم کتاب تدوین کرده‌اند، هر انتشارات یا نویسنده‌ای در این نمایشگاه شرکت می‌کنند. مسوولان ما نیز با همکاری یکدیگر در راستای یک هدف کاملا حرفه‌ای و کاری ـ نه به شکل شخصی یا انتشار خاطرات و داشته‌های ذهنی خود ـ بلکه به شکل علمی و با هدف تولید محتوا غرفه‌ای را برای معرفی فعالیت‌های این بخش از شهرداری تدارک دیده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها