شنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۵
ارایه کتاب‌های 40 ناشر اصفهانی در تعاونی ناشران اصفهان

مدیرعامل تعاونی ناشران استان اصفهان با اشاره به حضور این مجموعه در بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: حدود دو هزار عنوان کتاب از سوی 40 ناشر اصفهانی در غرفه تعاونی به فروش می‌رسد.-

حسن پارسافر در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، اظهار کرد: جمعی از ناشران عضو تعاونی که امکان حضور در نمایشگاه را ندارند، کتاب‌های خود را از طریق تعاونی در نمایشگاه کتاب عرضه می‌کنند.

وی افزود: برخی ناشران اصفهانی که در زمینه انتشار کتاب سال‌های زیادی است فعالیت دارند نیز به صورت مجزا و مستقل کتاب‌های خود را در نمایشگاه ارایه می‌کنند.

پارسافر با اشاره به ضرورت حضور تشکل‌های صنفی در نمایشگاه کتاب تهران، عنوان کرد: نمایشگاه کتاب فرصتی برای تجمیع تشکل‌ها و اتحادیه‌های صنفی است تا در فضایی حرفه‌ای با فعالیت‌های یکدیگر آشنا شوند.

وی اظهار کرد: آشنایی از تجربه‌های ناشران در حوزه‌های مختلف مانند واردات کاغذ و ملزومات مورد نیاز ناشران نیز از دیگر موضوع‌هایی است که با حضور در این نمایشگاه‌ها می‌توان با آن آشنا شد.

به گفته پارسافر، اگرچه در طول سال نمایشگاه‌‌های استانی نیز برگزار می‌شوند اما با توجه به گستره وسیع نمایشگاه کتاب تهران، همچنین حضور ناشران بین‌المللی فرصت مغتنمی برای کسب اطلاعات از وضعیت صنعت نشر در جهان است.

وی همچنین از عضویت 120 ناشر اصفهانی در این تعاونی خبر داد و یادآور شد: این تعاونی برنامه‌های متنوعی مانند خریداری کاغذ برای اعضا و پیگیری تسهیلات مورد نیاز آنان را در مجموعه خود پیگیری می‌کند.

تعاونی ناشران استان اصفهان از سال 1374 تاسیس شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط