دوشنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۰
پیشرفت ادبی با تکیه بر غنای ادبیات ایران

مریم صباغ‌زاده ، مدیر مرکز آفرینش‌های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: با توجه به منابع غنی در تمام بخش‌های ادبیات کشور باید تلاش کنیم در زمینه ادبی پیشرفت داشته باشیم.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، مریم صباغ زاده در نخستین گردهمایی معاونان، مشاوران و مدیران کل کانون در سال 1392، گفت: مدیریت آفرینش‌های ادبی در دو بخش حضوری و غیرحضوری فعالیت می‌کند که بخش حضوری شامل کارگاه‌های خلاق‌ و انجمن‌های ادبی و بخش غیر حضوری شامل بخش مکاتبه‌ای می‌شود. 

وی همچنین اظهار کرد: در بخش برگزاری جشنواره‌های رضوی مسوولیت نظارت و کارشناسی چهار جشنواره شعر، داستان کوتاه، خاطره‌نویسی و شعرخوانی در بخش کارگروه‌های معاونت فرهنگی، مسوولیت کارگروه‌های نوشتن خلاق، شعر، داستان و شعر خوانی، انیمیشن و نشریه‌نگاری بر عهده این مدیریت است.
 
مدیر آفرینش‌های ادبی یادآور شد: این مرکز با توجه به دارابودن نزدیک به 870 مرکز ثابت، سیارشهری و روستایی و پستی در سراسر کشور در سال 91 با بیش از 78 هزار برنامه ادبی توانست نزدیک به 952 هزار نفر را در این برنامه‌ها شرکت دهد. 

وی در پایان گفت: به منظور کاهش هزینه‌های آموزش و تامین نیاز بخش ادبی مراکز، خواستار افزایش ساعات کارمربیان پاره وقت ادبی و رسیدگی به مشکلات آن‌ها هستیم.
 
نخستین گردهمایی معاونان، مشاوران و مدیران کل کانون در سال 1392  دوم اردیبهشت پایان یافت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط