شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۶:۲۴
پیرزنی با زنبیلی از کتاب به استقبال «صبا» آمد

مدیرکل اداره کتابخانه‌های عمومی استان لرستان از برگزاری جشن کتابخانه صبا در شهرستان بروجرد خبر داد و گفت: استقبال مردم این شهر از کاروان بی‌نظیر بود و در این میان پیرزنی زنبیلی از کتاب‌هایش را اهدا کرد._

تیمور احمدوند در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، اظهار کرد: امروز (پنجم اسفند) کاروان کتابخانه صبا به استان لرستان رسید و تا هفتم اسفند در این استان باقی خواهد ماند.

احمدوند اضافه کرد: صبح امروز از ساعت 7 تا 10 و سی دقیقه عوامل شبکه یک سیما به همران کاروان کتابخانه صبا برای جمع‌آوری کتاب‌های مردم شهرستان بروجرد پیوستند و حدود یک هزار جلد کتاب را جمع‌آوری کردند.

وی با بیان این‌که این کتاب‌ها برای کتابخانه کوت سید نعیم دشت آزادگان در استان خوزستان جمع‌آوری می‌شوند افزود: این کاروان دوشنبه، هفتم اسفند نیز در خرم‌آباد مستقر خواهد شد و پس از آن به سمت شهرهای خوزستان حرکت خواهد کرد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی لرستان در پایان به استقبال خوب مردم از این کاروان در شهرستان بروجرد اشاره کرد و گفت: پیرزنی با زنبیلش و مردی با چمدانی قدیمی حاوی کتاب‌هایش و جوانانی با دوچرخه با کتاب‌هایی برای اهدا به استقبال این کتابخانه آمدند.

کاروان کتابخانه صبا نهم اسفند ماه به شهر انديمشک وارد می‌شود و پس از دزفول، شوش، مسجد سليمان، اهواز، آبادان و خرمشهر، دیگر شهرستان‌های خوزستان، عازم مقصد نهایی خود در دشت آزادگان خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها