یکشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۰:۰۷

جدول پرفروش‌ترین رمان‌های کشور آلمان در هفته گذشته در حالی شاهد ورود دو اثر تازه وارد بود که مکان نخست آن همچنان در تسخیر رمان «او بازگشته است» اثر تیمور ورمز بود.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از اشپیگل، در کتاب «او باز گشته است» ماجرا در تابستان سال 2011 می‌گذرد؛ آدولف هیتلر 66 سال پس از مرگش، چشم‌هایش را در یک قطعه زمین خالی در برلین می گشاید. بدون جنگ، بدون داشتن حزبی و بدون داشتن «اوا». در صلحی پایدار آن هم در میان هزاران خارجی و آنگلا مرکل... 

اما نخستین رمان تازه وارد این هفته که جلد سوم از مجموعه «کاسیا و کی» نوشته آلیسون کوندی نویسنده آمریکایی است، مکان دوم را در اختیارگرفته است. در این رمان که «ورود» نام دارد نه تنها کاسیا عشقش را دوباره پیدا می کند بلکه در عین حال با یک گروه زیرزمینی آشنا می شود که می خواهند سیستم را نابود کنند. 

«آلیسون کندی» همراه همسر و سه پسرش در «سالت لیک سیتی» در آمریکا زندگی می کند. او پس از اتمام تحصیلاتش سال های متمادی به تدریس ادبیات انگلیسی در نیویورک پرداخت و سپس به طور کامل خود را وقف نوشتن کرد. مجموعه «کاسیا و کی» به بیش از 30 زبان ترجمه شده و یک موفقیت بزرگ بین المللی برای نویسنده خود به ارمغان آورده است.
 
پس از این رمان در مکان سوم این جدول اثر تازه پائولو کوئیلو با نام «نوشته های آکرا» و در مکان چهارم رمان «ما خواهریم» نوشته آن گشتویزن جای گرفته اند. 

دومین رمان تازه وارد کتاب «محافظ برج دریایی» نوشته کاملیا لکبرگ نویسنده سوئدی است که در مکان پنجم جای گرفته است. داستان این رمان در مورد نویسنده ای به نام اریکا فالک است که دو فرزند دو قلو دارد و از زمان خدمت همسرش در اداره پلیس دیگر هیچ وقت آزادی ندارد. او همچنین دیگر هیچ وقتی برای گذراندن با دوستش آنی که به دهکده ماهیگیران بازگشته ندارد. همه چیز خوب به نظر می رسد تا این‌که دوست آنی که «مت» نام دارد به شکل وحشیانه ای به قتل می رسد و تحقیقات برای یافتن قاتل او آغاز می شود. 

مکان های ششم تا دهم نیز در اختیار رمان های «زمستان دنیا» اثر کن فالت، «در دره روباه» نوشته شارلوته لینک، «گرگ پلید» نوشته نله نویهاوس، «هابیت» اثر جان آر.آر. تالکین و «ابرمرد» تامی یاود بود، که هفته هاست در جدول پرفروش ها جای دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها