امير زكيپور، كارشناس روابط عمومي نهاد كتابخانههاي عمومي كشور با اعلام اين خبر به خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، گفت: در راستاي توافق با شبكه يك سيما و برنامه صبح بخير ايران با نهاد كتابخانههاي عمومي كشور قرار است از هشتم آبان ماه كاروان كتابخانه صبا شامل دو كاميونت با دو هزار جلد كتاب اهدايي از تهران به سمت جزيره تنب بزرگ حركت كند.
وي ادامه داد: اين كاروان از شهرهاي مختلفي چون تهران، قم، اصفهان، يزد، كرمان و هرمزگان عبور ميكند و با دريافت كتابهاي اهدايي مردم، روز 22 آبان به بندرعباس خواهد رسيد.
وي افزود: اين كاروان سپس با كشتي به سوي جزیره تنب بزرگ حركت ميكند و در روز 24 آبان روز كتاب و كتابخواني، طي مراسمي به كتابخانه صبا در استان هرمزگان كه افتتاح ميشود، اهدا خواهد شد.
زكيپور با بيان اينكه پيشبيني ميكنيم در طول مسير اين كاروان حدود چهارهزار جلد كتاب ديگر نيز به ميزان اوليه آن افزوده شود، اظهار كرد: مراسم بدرقه اين كاروان امروز صبح(8 آبان) از ورودی اصلي سازمان صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران (خیابان جام جم) با حضور منصور واعظي دبيركل نهاد كتابخانههاي عمومي كشور، مهدي فرجي مدير شبكه اول صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران و ساير مسوولان دو سازمان برگزار خواهد شد.
نظر شما