یکشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۱ - ۰۹:۴۵
رفع کمبود فضای کتابخانه‌‌ای با کمک مدارس

رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان دزفول در استان خوزستان گفت: به زودی با همکاری اداره کتابخانه‌ها و اداره آموزش و پرورش از فضای مدارس برای رفع کمبود فضای کتابخانه‌ها در نهاد کتابخانه‌ها استفاده می‌شود.-

فروزان مهرانپور در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران‌ (ایبنا)، با بیان این‌که تفاهمنامه همکاری بین اداره کتابخانه‌ها و آموزش و پرورش طی دو هفته آینده اجرا خواهد شد، اظهار کرد: عملی شدن این تفاهمنامه راه‌حلی مناسب برای رفع کمبود فضای کتابخانه‌ای برای نهاد و کمبود منابع اطلاعاتی برای آموزش و پرورش است.

مهرانپور با اشاره به دیگر مفاد این تفاهمنامه گفت: عضویت گروهی دانش‌آموزان در کتابخانه‌های عمومی، یکی دیگر از این گزینه‌هاست که با هدف آشنایی نوجوانان با کتاب و کتابخوانی انجام می‌شود.

وی اظهار کرد: در این زمینه اداره کتابخانه‌ها به پنج نفر از معلمانی که بیشترین دانش‌آموزان را به عضویت کتابخانه‌های عمومی در‌آورند، هدایایی را تقدیم کند.

به گفته مهران‌پور، پیش‌بینی محل‌ برای استقرار ایستگاه‌های مطالعه در پایانه‌های مسافری، پارک‌ها، ادارات و ... شهر دزفول از دیگر اقداماتی است که برای توسعه فرهنگ کتابخوانی در این شهرستان انجام می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط