شنبه ۱ مهر ۱۳۹۱ - ۱۴:۰۵
ارسال کتاب و نشریه برای زلزله‌زدگان آذربایجان شرقی

مدیرکل منابع نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور از ارسال کتاب، نشریه و مجموعه‌های مکتوب ویژه هموطنان آسیب‌دیده در زلزله اخیر خبر داد.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان آذربایجان شرقی، «سیدعارف علوی» که برای بازدید کارشناسی کتابخانه‌های عمومی استان آذربایجان شرقی از طرف نهاد کتابخانه های عمومی کشور به این استان اعزام شده بود، در دیدار با کتابدار و مسوولان کتابخانه عمومی ورزقان از ارسال کتاب و نشریات ویژه به این مناطق سخن گفت.

علوی همچنین از آمادگی اداره کل تامین منابع نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور درباره اجرای برنامه‌های فرهنگی مناسب وضعیت فعلی این منطقه خبر داد.

رضا احسان‌پور، کارشناس منابع این نهاد و از فعالان عرصه رسانه و طنز کشور نیز که در این سفر علوی را همراهی می‌کرد، گفت: اداره کتابخانه‌های عمومی این استان آمادگی کامل دارد تا برای اجرای طرح‌های فرهنگی با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ورزقان، اهر و هریس همکاری کند.

زمین‌لرزه شش و سه دهم ریشتری برخی از شهرها و روستاهای آذربایجان شرقی را 21 مردادماه امسال لرزاند و خسارت جانی و مالی فراوانی را برجای گذاشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها