سه‌شنبه ۱۴ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۲:۰۸
راه‌اندازی پایگاه مرجع فرهنگی علامه شهیدی در بروجرد

مسوول اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان بروجرد گفت: پایگاه مرجع فرهنگی علامه سیدجعفر شهیدی در کتابخانه عمومی علامه شهیدی این شهرستان راه‌اندازی ‌شد.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی لرستان، داود پهلوان در حاشیه برگزاری همایش ملی علامه شهیدی در بروجرد اظهار کرد: این اقدام بنا به پیشنهاد مدیرکل کتابخانه‌های عمومی لرستان و با موافقت دبیرخانه همایش ملی بزرگداشت علامه شهیدی همزمان با برپایی این همایش در بروجرد انجام شد و در حال تکمیل کردن آنیم.

پهلوان اضافه کرد: در این پایگاه تمامی آثار مکتوب و مقالات و تالیفات و آثار غیرمکتوب مانند عکس‌ها و فیلم‌های علامه سیدجعفر شهیدی در بخش ویژه‌ای از کتابخانه شهیدی بروجرد جمع‌آوری و نگهداری می‌شوند.

مسوول اداره کتابخانه‌های عمومی بروجرد در ادامه از دایر شدن نمایشگاه آثار علامه سیدجعفر شهیدی در کتابخانه‌های عمومی شهرستان بروجرد خبر داد و گفت: همزمان با برگزاری همایش ملی و جایزه ادبی علامه شهیدی در بروجرد، بخشی از کتابخانه‌های عمومی شهرستان به نمایش آثار و تالیفات علامه شهیدی اختصاص یافته است.

پهلوان اضافه کرد: این نمایشگاه‌ها به مدت یک هفته برای آشنایی هرچه بیشتر اعضای کتابخانه به آثار علامه شهیدی دایر است.

وی گفت: با همکاری نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مسابقات کشوری کتاب‌خوانی نیز بر مبنای آثار مرحوم علامه جعفر شهیدی در سراسر کشور برگزار می‌شود.

همایش ملی بزرگداشت علامه سیدجعفر شهیدی۱۲ و ۱۳شهریور به مدت دو روز در بروجرد برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط