«بروس فيليپ» جايزه كتاب تجاري ملي كانادا در سال 2012 از آن خود كرد._
بروس فيليپ،مديرعامل پيشين يك آژنس تبليغاتي با پشت سر گذاشتن كنراد بليك و كريس ترنر روزنامهنگار توانست جايزه 20 هزار دلاري اين رقابت را به خانه ببرد. فيليپ كه با كنار گذاشتن حرفهاش به نويسندگي به صورت تمام وقت پرداخته است، در سال 2008 كتاب «رمز پرتقال» را منتشر كرد.
در كتاب «جمهوري مصرف كننده» فيليپ در اين باره بحث مي كند كه برندها و ماركهاي تجاري چگونه شركتها را در برابرمصرف كنندگان پاسخگو مي كنند.
راجر مارتين،رييس گروه داوري در نشستي كه در دانشگاه تورنتو برگزار شد، اين كتاب را متوزان، هوشيارانه، ماهرانه و پيامي متناسب با زمان حاضر خواند و برنده اين جايزه را برندهاي باارزش ناميد.
بلك با كتاب «خاطرات مديريتي» و ترنر با كتاب «خيز برداشتن: چگونگي بقا و كاميابي در اقتصاد معقول» ديگر راه يافتگان به بخش نهايي اين رقابت بودند.
نظر شما