شنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۱۵:۴۵
ساخت كتابخانه عسگران نيمه‌كاره باقي مانده است

مراحل ساخت و ساز كتابخانه مركزي شهر «عسگران» از توابع بخش كرون استان اصفهان با گذشت شش سال از زمان به زمين زدن كلنگ آن نيمه‌كاره باقي ‌مانده است.-

رييس كتابخانه‌هاي عمومي شهرستان «تيران و كرون» استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا)، اظهار كرد: ساخت اين كتابخانه از سال 1385 آغاز شده اما به دليل محدوديت‌هاي مالي و اعتباري تاكنون به پايان نرسيده رسيده است.

احمد احمدي افزود: طبق مصوبه بايد 40 درصد از هزينه‌هاي اوليه ساخت كتابخانه از كمك خيران شهر تامين مي‌شد كه به دليل محروميت مردم اين شهر، اين امكان عملي نشد.

وي با بيان اين‌كه بخش عمده مردم اين شهر كشاورزند، عنوان كرد: به دليل خشكسالي سال‌هاي اخير در اين شهر و نيز محروميت‌هاي مالي، مردم نتوانستند به ساخت كتابخانه كمك كنند.

به گفته احمدي، ساخت كتابخانه مركزي عسگران يكي از مصوبات استاندار اصفهان به اين شهر بوده كه متاسفانه تاكنون محقق نشده است.

وي يادآور شد: اكنون با شهرداري، فرمانداري و خيران شهرستان‌هاي اطراف در حال تعامل و رايزني هستيم تا در صورت امكان، كمك‌هاي مالي براي ساخت كتابخانه از آنان بگيريم.

احمدي با بيان اين‌كه بخش «كرون» هيچ كتابخانه‌اي ندارد، گفت: بيش از 30 هزار نفر جمعيت در اين بخش زندگي مي‌كنند و شهر عسگران به عنوان شهر مركزي اين بخش با چهار هزار نفر جمعيت از نعمت كتابخانه عمومي بي‌بهره است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط