چهارشنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۱ - ۱۲:۴۹
«ذهنیت میلیونر» به بازار كتاب راه يافت

«ذهنیت میلیونر» اثر گری رابرت با ترجمه مهدی قراچه‌داغی منتشر شد. نویسنده در این اثر راه‌هایی را بررسی می‌کند که ثروتمندان طی کرده‌اند و معتقد است اگر طبق راهکارهای ارایه شده پیش بروید هیچگاه نگرانی مالی نخواهید داشت.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، نويسنده کتاب «ذهنيت ميليونر» به مخاطب خود روش‌های اساسی مثبت‌اندیشی را نشان می‌دهد و به او کمک می‌کند که نظام ارزشی، هدف‌گذاری و خوب اندیشیدن را در زندگی روزانه‌اش به کار گیرد. رابرت، گام به گام با مخاطب اثر پیش می‌رود و با روش‌ هاي عملي به او مي‌گويد که افراد موفق در زندگی از چه راهکارهایی بهره جسته‌اند و چگونه به آن‌چه در آرزویش بوده‌اند رسیده‌اند.

نویسنده معتقد است این کتاب برای افرادی که می‌خواهند به موفقیت و ثروت دست یابند می‌تواند موثر باشد و می‌کوشد در این کتاب به سوالات مختلفی پاسخ دهد که به عقیده او برای مخاطب جذاب و مفید است‌. گري رابرت، میزان موفقیت هر فردی را در ارتباط  مستقیم با نوع تفکر و نگاه وی به اطرافش مي‌داند.

در توضیح این کتاب آمده است: این کتاب به مبارزه علیه فقر کمک می‌کند. کتاب «ذهنیت میلیونر» می‌تواند وسیله‌ای باشد تا هم‌اکنون به فراوانی و سرشاری و ثروت مالی برسید. در این کتاب با همه فرایندهای ایجاد سرشاری مالی و ثروت بیشتر آشنا می‌شوید به طوری که تصورش هم برایتان دشوار است. تمرینات و راهکارهای فراوان این کتاب را انجام دهید. اگر بر اساس این راهکارها عمل کنید، دیگر هرگز نگران پول نخواهید بود. 

این اثر با نام «The millionaire mindset» نخستین بار حدود 13 سال پيش (سال 1999 میلادی) به زبان انگلیسی منتشر شد.  

قراچه‌داغی تاکنون بیش از 230 اثر در حوزه‌هاي روانشناسي موفقيت به فارسی ترجمه کرده است. «در هر شرایطی می‌توانید شاد باشید»، « غلبه بر اضطراب اجتماعی و کمرویی»، «تمرینات عملی برای رسیدن به آرامش و کاستن از استرس»، «چارلی (گل برای الجرنون)»، «زندگی واقعی»، «از رژیم لاغری کاری ساخته نیست» و «همسر مناسب شما» از جمله آثاری هستند که با ترجمه او در سال 1390 منتشر شده‌اند.

«ذهنیت میلیونر؛ چگونه می‌توانید به درآمد کلان برسید؟» در 284 صفحه و به بهای 6 هزار و 800 تومان از سوی انتشارات «ذهن‌آویز» روانه کتابفروشي‌ها شده است. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها