پنجشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۴:۰۶
توزيع كتاب «شب‌هاي پيشاور» در ميان فرهنگيان كهگيلويه و بويراحمد

بخش فرهنگي ـ هنري اداره كل آموزش و پرورش استان كهگيلويه و بويراحمد حدود 300 جلد از كتاب «شب‌هاي پيشاور» را با هدف غني‌سازي اوقات فراعت فرهنگيان در ايام عيد نوروز توزيع كرده است._

مراد مولايي، كارشناس فرهنگي ـ هنري اداره كل آموزش و پرورش استان كهگيلويه و بويراحمد در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، با اعلام اين خبر اظهار كرد: افزايش اطلاعات ديني و اعتقادي فرهنگيان، از جمله اهداف اداره كل آموزش و پرورش استان كهگيلويه و بويراحمد به شمار مي‌رود. بنابراين، براي تحقق اين هدف و براي پركردن اوقات فراغت فرهنگيان در روزهاي تعطيل عيد نوروز، كتاب «شب‌هاي پيشاور» را كه رويكرد ديني دارد، خريداري و توزيع كرديم.

وي ادامه داد: كتاب «شب‌های پیشاور» 10 شب مناظره یك مبلغ شیعی مشهور به سلطان الواعظین شیرازی با سه نفر از بزرگ‌ترین عالمان هند و پاكستان را دربردارد.

كارشناس فرهنگي ـ هنري اداره كل آموزش و پرورش استان كهگيلويه و بويراحمد افزود: اين جلسات مناظره در نهايت، منجر به شیعه شدن چند تن از علمای روشن ضمیر اهل سنت و گروه زیادی از حاضران مجلس مي‌شود.
 
مولايي در پايان گفت: از ویژگی‌های این اثر مي‌توان به حالت داستانی و صبغه تاریخی داشتن آن اشاره كرد. همچنين زبان تبلیغی و عاميانه اين اثر بر حلاوتش افزوده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط